• Marielle81

Påhoppad utan anledning vrf lixom?

Fattar inte vrf vissa måste hoppa på andra för att hävda sig själva eller vad handlar det om?
    Jag försöker skaffa nya kontakter här inne men ist blir jag påhoppad pga att jag skrev ut min
    bloggadress? Trodde detta var en bra sida med stöttning mm? Det e så jag uppfattat den innan?

Nån mer som blivit påhoppad för mindre? Sååå tråkigt.. Rynkar på näsan

Man kan visst inte blocka folk helt här inne heller? Bara blocka så de inte kan se ens profil?

Hoppas på att träffa trevliga och förstående föräldrar här inne i framtiden.. Hjärta
  • Svar på tråden Påhoppad utan anledning vrf lixom?
  • Pillan78
    SoStylish skrev 2011-08-25 15:40:13 följande:
    Varför bete sig likadant om någon är otrevlig? Är det inte bättre du frågar TS det? ;)  
    Nej jag frågade dig. För du är inte ett dugg bättre som går till personangrepp.
  • SoStylish
    Marielle81 skrev 2011-08-25 15:41:17 följande:
    ksk, tkr? menar du sånt? allmänt dator språk =) har inget med dyslexi att göra =D
    Nej, det har absolut ingenting med dyslexi att göra. Det är bara riktigt jobbigt att läsa!
  • SoStylish
    Pillan78 skrev 2011-08-25 15:42:38 följande:
    Nej jag frågade dig. För du är inte ett dugg bättre som går till personangrepp.
    Det är ingen som varit otrevlig mot mig, jag lade bara till min åsikt i diskussionen. Men jag har läst TS inlägg i bägge trådarna och hon kör med översittarattityd och är väldigt spydig tillbaka. Så att sedan måla upp sig själv som ett offer för alla elaka Familjelivsmänniskor håller inte riktigt tycker jag. 
  • Marielle81
    SoStylish skrev 2011-08-25 15:43:57 följande:
    Nej, det har absolut ingenting med dyslexi att göra. Det är bara riktigt jobbigt att läsa!
    Läs inte? =D Lämna forumet åt ditt öde? Där löste jag ditt problem ganska enkelt :)
  • Pillan78
    Marielle81 skrev 2011-08-25 15:33:02 följande:
    fast jag ser inte ens vart jag kan ha stavat som en lågstadieelev? =D Tungan ute
    Nej det ser ju jag oxå. Men syftet med inlägget var att vi alla kanske ska tänka lite på hur vi uttrycker oss då vi inte vet nåt om de som håller till här. 
    Jag trodde att den här sajten var till för att få råd och stöttning inte en bli kallad en massa ord å få skit kastat efter sig.
    Kan säga att jag är djupt besviken.
    Jag ska inte dra alla över samma kam för det finns de som tar saker på allvar å försöker stötta så ta inte åt er ni som vet med er att ni tillhör dessa.
  • trettioplus

Jag tror att många får livsluft av att förhöja sig själv gentemot andra och tillrättavisa sin omgivning. Tyvärr ser de inte att det egna beteendet bara är ett uttryck för brister i det egna livet och den egna självkänslan.

Somliga kan inte förstå att det finns riktiga människor med äkta känslor bakom de mer eller mindre anonyma namnen, utan förutsätter att alla är lika kallhamrade som de själva. Jag skulle vilja säga åt dig att inte försöka ta åt dig så mycket, men det är lättare sagt än gjort. Det är lätt att synen på hela mänskligheten får en törn av hur människor beter sig över Internet. Tyvärr är det de otrevliga som märks mest.
    Jag brukar skydda min själ genom att mest tycka synd om dem.(<--- tips)

Att bära polotröja är som att bli strypt av en mycket svag människa
  • Marielle81
    Pillan78 skrev 2011-08-25 15:46:21 följande:
    Nej det ser ju jag oxå. Men syftet med inlägget var att vi alla kanske ska tänka lite på hur vi uttrycker oss då vi inte vet nåt om de som håller till här. 
    Jag trodde att den här sajten var till för att få råd och stöttning inte en bli kallad en massa ord å få skit kastat efter sig.
    Kan säga att jag är djupt besviken.
    Jag ska inte dra alla över samma kam för det finns de som tar saker på allvar å försöker stötta så ta inte åt er ni som vet med er att ni tillhör dessa.
    Trodde oxå sidan var sådan... :(
  • Flw22

Varför? liksom folk har sjukdomar helt enkelt :(

• FruZäll

Äh lägg ner allihopa nu.

man får lägga ut sin bloggadress .

nu hoppar ni ju på henne bara för att... 

• Pillan78
    trettioplus skrev 2011-08-25 15:46:45 följande:
    Jag tror att många får livsluft av att förhöja sig själv gentemot andra och tillrättavisa sin omgivning. Tyvärr ser de inte att det egna beteendet bara är ett uttryck för brister i det egna livet och den egna självkänslan.

Somliga kan inte förstå att det finns riktiga människor med äkta känslor bakom de mer eller mindre anonyma namnen, utan förutsätter att alla är lika kallhamrade som de själva. Jag skulle vilja säga åt dig att inte försöka ta åt dig så mycket, men det är lättare sagt än gjort. Det är lätt att synen på hela mänskligheten får en törn av hur människor beter sig över Internet. Tyvärr är det de otrevliga som märks mest.
    Jag brukar skydda min själ genom att mest tycka synd om dem.(<--- tips)

Håller med. Som IRL: "Mår man dåligt känns det bättre om man är fler som faller."

Tycker det är tråkigt att medlemmar på FL inte kan vara vänligare mot varann. Det är ju många som söker sig hit för att få stöd å råd.
Svar på tråden Påhoppad utan anledning vrf lixom?