• Marielle81

Påhoppad utan anledning vrf lixom?

Fattar inte vrf vissa måste hoppa på andra för att hävda sig själva eller vad handlar det om?
    Jag försöker skaffa nya kontakter här inne men ist blir jag påhoppad pga att jag skrev ut min
    bloggadress? Trodde detta var en bra sida med stöttning mm? Det e så jag uppfattat den innan?

Nån mer som blivit påhoppad för mindre? Sååå tråkigt.. Rynkar på näsan

Man kan visst inte blocka folk helt här inne heller? Bara blocka så de inte kan se ens profil?

Hoppas på att träffa trevliga och förstående föräldrar här inne i framtiden.. Hjärta
  • Svar på tråden Påhoppad utan anledning vrf lixom?
  • Lady without tattoo
    Faile skrev 2011-08-24 16:57:24 följande:
    Förstår inte vad alla tjafsar om. Om ni tar och läser forumreglerna själva istället för att anklaga någon felaktigt.
    Ja viss är det så? Om ALLA läste forumreglerna el hur?
    Yrke: Leg pratkvarn
  • Faile
    Lady without tattoo skrev 2011-08-24 16:59:24 följande:
    Ja viss är det så? Om ALLA läste forumreglerna el hur?
    Ja, speciellt du kanske?!

Ts gör inget fel.
    Sluta jiddra, börja trolla!
  • Lady without tattoo
    Faile skrev 2011-08-24 17:00:51 följande:
    Ja, speciellt du kanske?!

Ts gör inget fel.
    Säger vem?
  • knisse
    Faile skrev 2011-08-24 16:57:24 följande:
    Förstår inte vad alla tjafsar om. Om ni tar och läser forumreglerna själva istället för att anklaga någon felaktigt.
    jag gissar att regeln som det tjafsas om är

Ett forum med ordning och reda.
    Var sak har sin plats. Posta inlägg och trådar där de hör hemma. Korsposta inte utan välj lämpligaste forum. Respektera diskussionsämnet och gå inte off topic på så vis att det stör diskussionen. Alla ska kunna förstå det som skrivs. Inlägg på andra språk än svenska, norska danska och engelska eller alltför dåligt formulerade inlägg kan plockas bort.

• Fru U

Det är inte påhopp att få reda på vilka regler som gäller.

Jag hade också tolkat din första tråd som spam. Hade jag brytt mig hade jag hajfajvat den, jag hade inte varit pedagogisk och förklarat reglerna för dig.

Se det positivt istället. Nu får du en chans att be fl att flytta tråden istället för att riskera att få den borttagen med ett ev skrivförbud på det.

har ont i handen o skriver därför som en kråka. FL fixa mobilsurfappen!
  • Blablabla

Ts bry dig inte! Jag tycker man får stå ut med ganska mkt här, pga många inte tänker på hur de framställer sig själv. Men jag förstår att du är irriterad pga "påhoppet" mot dig, det var ju bara för bedrövligt...så onödigt så man skrattar ;)

Stå på dig!

• bili

Fast nu står det ju såhär, om just bloggar:

" Annonsering får heller inte ske i forumet. Detta gäller även länkar eller tips om/till bloggar/hemsidor med försäljning eller egna traderaauktioner. "

Jag tolkar det som att det bara är bloggar som syftar till försäljning eller annonsering av nåt slag, som inte får förekomma. Mer om bloggar kan jag inte hitta i forumsreglerna. 

• Lady without tattoo
    Blablabla skrev 2011-08-24 17:09:14 följande:
    Ts bry dig inte! Jag tycker man får stå ut med ganska mkt här, pga många inte tänker på hur de framställer sig själv. Men jag förstår att du är irriterad pga "påhoppet" mot dig, det var ju bara för bedrövligt...så onödigt så man skrattar ;)

Stå på dig!
    Ett påhopp skall ju isf anmälas el hur?
  • Faile
    knisse skrev 2011-08-24 17:06:49 följande:
    jag gissar att regeln som det tjafsas om är

Ett forum med ordning och reda.
    Var sak har sin plats. Posta inlägg och trådar där de hör hemma. Korsposta inte utan välj lämpligaste forum. Respektera diskussionsämnet och gå inte off topic på så vis att det stör diskussionen. Alla ska kunna förstå det som skrivs. Inlägg på andra språk än svenska, norska danska och engelska eller alltför dåligt formulerade inlägg kan plockas bort.

Fast det där är ju en bedömningsfråga, något som moderatorer i så fall får göra.

Ts gjorde uppenbarligen bedömingen att tråden passade där hon postade den.
  • Faile
    bili skrev 2011-08-24 17:09:31 följande:
    Fast nu står det ju såhär, om just bloggar:

" Annonsering får heller inte ske i forumet. Detta gäller även länkar eller tips om/till bloggar/hemsidor med försäljning eller egna traderaauktioner. "

Jag tolkar det som att det bara är bloggar som syftar till försäljning eller annonsering av nåt slag, som inte får förekomma. Mer om bloggar kan jag inte hitta i forumsreglerna. 
    Ja, många har ju tex bloggadressen som sidfot.

Däremot är det inte ok att skapa onödiga konflikter.....
Svar på tråden Påhoppad utan anledning vrf lixom?