Inlägg från: Kakaa |Visa alla inlägg
  • Kakaa

Trash-tråden

Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-03 09:06:41 följande:
    Oh Lord...
    Man kan tydligen hyra honom som hushor.. jag menar husmor, han städar och lagar mat åt dig och sånt.. när fyller du år? :>
  • Kakaa
    Anton Chigurh skrev 2012-10-03 09:08:43 följande:
    Ja, jag vill gärna tro det, att Birger är en gammal överviktig, rödhårig sjöman. Fast Birger är som Fantomen, inte i kroppen då, utan vad gäller namnen. Han har många namn, Birger är bara ett. Och jag tror han gillar rediga kvinnoarslen...

Har du frågor om Bert är det AnneliesHjärta avdelning. Inte min. 

Nu måste jag logga av för en stund, kakaa, göra lite nytta liksom. Ha en underbar dag du också... Solig
    Oh Fantomen, faktiskt ärligt min idol, varför görs det inte sådana serietidningar längre.. män i tights och döskallegrottor.. 

• Kakaa

Sådär, Disturbed och Seether, nu är jag helredo för flum.. 

• Kakaa

Ni som sitter i denna tråd? uppskattar ni Flashback också? :o Bara så jag vet vad det är för "typ" utav människor som finns här. ;D

• Kakaa
    Yoyna skrev 2012-10-03 09:28:06 följande:
    Hej Kakaa: mellan valen "typen som uppskattar fb" och "typen som inte uppskattar fb" tillhör jag snarare den senare. Det beror naturligtvis på min ålder och mognad.
    Haha, och om jag får fråga (vet att man inte skall fråga någon om ålder) om hur gammal du är? 

jag uppskattar FB, mest pga alla troll, mycket skratt blir det. :>

Men mognad mäts väl i erfarenhet? :) Lr mäter man den i ålder? 
  • Kakaa
    Yoyna skrev 2012-10-03 09:33:57 följande:
    Jag är yngst i tråden (visst var det så vi sa NG? ) och den rollen behåller jag, tack. Och eftersom både min ålder och erfarenhet är ringa måste således min mognad vara densamma. Hmm... snacka om att måla in sig i ett hörn! Tur att det finns så mycket ålder och vishet att luta sig mot här! *nöjd ängel*
    Du är yngst? Härligt, då får jag vara lite äldre :D jag är så van vid att vara yngst så jag byter gärna. :> 

jag blev mer nyfiken på det där med att många mäter mognad med ålder, men min mor var mer omogen än vad jag är nu..  
  • Kakaa

jag kan ärligt säga att jag trodde tråden skulle handla om whitetrash.. var förberedd på drama.. haha.. okej.. så dagens erkännande.. nu ligger jag lågt ist.

• Kakaa
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-03 11:01:39 följande:
    Om någon känner sig manad och duktig på att tyda drömmar kan ni få något att bita i!
    Mig!

Jag drömmer alltid de mest surrealistiska, knäppa, fucked up drömmar.

I natt tuggade jag på kaffeextrakt (ja, det fanns kaffeextrakt, såg ut som hasch typ, men det var kaffe).
    Och detta är ingenting mot vad jag brukar drömma.
    För någon vecka sedan var jag i ett gult rum med en hårboll av könshår i munnen.
    Nu låter det som min mun och saker i den är ett återkommande tema, men det är det inte. Detta var bara de två saker jag kom på nu. 

*Lägger sig till rätta på den röda soffan* 
    Ge detaljer i senaste drömmen så kan jag göra ett försök? :D Sånt där tycker jag är småkul :P
  • Kakaa

skickar ni snuskbilder till varandra? :D Inte för att det angår mig men nyfikenheten vann så jag var tvungen att fråga

• Kakaa
    Yoyna skrev 2012-10-03 11:12:56 följande:
    Kakaa: Jag har iaf alltid misstänkt att det händer att bilder av en mer vågad karaktär delas mellan vissa personen som rör sig häromkring. Men några bevis har jag inte. Alls.
    ujujuj! :D 
Svar på tråden Trash-tråden