Inlägg från: Kakaa |Visa alla inlägg
  • Kakaa

Trash-tråden

Oh jag kikade.. undra om jag kan skicka med en bild? :o HÄHÄ stackars gubbar. 

• Kakaa
    Anton Chigurh skrev 2012-10-03 12:42:41 följande:
    Jag tror tyvärr du är lite sent ute, Kakaa, men den lär återkomma. ExtraBladet kan du lita på. Det är danskar som gör tidningen....
    vafan, nu blev jag besviken.. på riktigt.
  • Kakaa
    Anton Chigurh skrev 2012-10-03 12:51:14 följande:
    Inte riktigt. 

Eller om det är jag som är trögare än vanligt. Fast jag gillar danskar. Väldigt mycket. Ett otroligt trevligt folk. Gemytliga. Vackra. Danska kvinnor har fina arslen. Å så gör dom så god mjukglass.
    danska kvinnor håller jag med om, glassen vet jag inget om, språket är som mitt efter 7 shots jäger.. och dom är säkert jätte trevliga,  men danska män ser ut som.. ja.. inte min typ.. 

egentligen vet jag inte mycket om danskar, dock är deras landskap OTROLIGT tråkigt. :( 
  • Kakaa
    Anton Chigurh skrev 2012-10-03 13:06:19 följande:
    Du gillar inte Viggo då ???
    Nja.. alltså.. njaa.. :< Han ser för snäll ut. 
  • Kakaa

han ser nästan deprimerad ut, jag får bara mamma-känslor.. typ trycka upp honom mot tuttarna och klappa fint.

• Kakaa
    Anton Chigurh skrev 2012-10-03 13:11:01 följande:
    Okej, Mads då ???
    Han är undantaget som bekräftar regeln! Han är faktiskt apsnygg! Jag som norska säger en dansk är snygg, det är illa, mina förfäder vänder sig i graven, shame on me
  • Kakaa
    Anton Chigurh skrev 2012-10-03 13:21:40 följande:
    Jag tycker om när kvinnor gillar danska män. Sen skiter jag i om det är norska, svenska eller för den delen danska kvinnor som gör det. Bara dom uppskattar en dejlig dansk man.

Jag hoppas dom slipper jord i munnen när dom vänder sig om. Dina förfäder. Jord i käften är inget vidare.... 
    Jag drev lite med historien när jag sade så, självklart finns det snygga fina danska män, oturligt nog inte när och där jag rört mig.. -.- Tror det är fula grabbz som söker sig till mig. '

• Kakaa

Men hade Madsen frågat lite fint om inte han jag jag skulle knuppa så hade jag nog hunnit varit naken redan innan han uttalat ordet knuppa. Jag är svag för äldre med busglimt. OMNOMNOM! 

• Kakaa
    Anton Chigurh skrev 2012-10-03 13:30:52 följande:
    Kneppe, Mads hade frågat dig om du vill kneppe. Så du inte massuppfittar, Kakaa, om du skulle råka på honom....
    haha knuppa sa jag efter som det var MITT ord för det men då har jag lärt mig något nytt. ;D 

jag massuppfittar massor. :( Men jag är ung och dum så jag får massuppfitta ett tag till..

fan, har snusat upp nästan en hel dosa snus redan.. fifähn, får sluta sitta här och diskutera män och sånt.. fifähn. 
Svar på tråden Trash-tråden