Inlägg från: Agridulce |Visa alla inlägg
  • Agridulce

Trash-tråden

Anton Chigurh skrev 2012-01-23 12:19:55 följande:
    " X " i detta fall är Shayna. FAN, kan FL skippa det här möget nångång !!!!
    Möget????
    Är du skåning Anton?
  • Agridulce
    Anton Chigurh skrev 2012-01-23 13:17:33 följande:
    Dansk. Jag är dansk. Fra København. Såklart.
    Åh katten! Hade jag ingen aaaaaaning om. Danskjävlarna kan vara riktigt trevliga. Jag snackar tom lingot (men be mig inte skriva något tack).

På något vis så förklarar det här dina lätt hedniska tendenser också.......
  • Agridulce
    Anton Chigurh skrev 2012-01-23 13:31:20 följande:
    "lätt hedniska tendenser"
     Det här, min käraste Agri, kräver en utförlig förklaring. Tack.
    Eeeeeeh......
    Din inte så mjuka framtoning och din mindre politiskt korrekta språkbruk (för att framföra det artigt).

Kom nu ihåg att jag är en person som är otroligt fördomsfull och stolt över det.
  • Agridulce
    Anton Chigurh skrev 2012-01-23 13:41:25 följande:
    Aaah, då är jag med. Fast du har åt helvete fel, Agri. Här på FL är jag alltid snäll. Väldigt snäll. Bara så du vet. 

Jag är också stolt. Att jag är så jävla snäll. Vore alla så snälla som Anton hade WW 2 förkortats med en vecka. Minst. 
    Var någonstans i min text står det att du inte är snäll?????? WTF?

Anledningen till att WW2 hade förkortats med en veckan hade nog snarare berott på att du tagit kål på dina motståndare i betydligt snabbare takt än dina föregångare. Effektivitet före snällhet alltså.
  • Agridulce
    och skrev 2012-01-23 15:59:25 följande:
    Bra att du fick en fin dag, Birger. Solig

Jag har problem.

Jag har lovat RUSI "långa och välformulerade beskrivningar av hur avsändaren önskar att jag ska förgripa mig på dem och deras kropp". Samt lovat inboxa Agri med något snuskigt, fast hon har inte lika höga krav, så det räcker nog med att skriva att hon har snygga tuttar och att jag vill klämma på dom.

Förslag mottages tacksamt.
    WTF??? Jag vet vad herrn går igång på men jag skulle bli utstängd från FL om jag skrev det i klartext här.

Men du får helt klart klämma på mina galet snygga tuttar och.
  • Agridulce
    och skrev 2012-01-23 16:11:22 följande:
    Tack. Det vill jag väldigt gärna. Du kan få klämma på mina med.  
    Geeeeee! Vad mysigt vi ska ha!!! Hjärta
  • Agridulce
    Anton Chigurh skrev 2012-01-23 14:08:42 följande:
    1. Ingenstans, min tolkning. Men självklart har du rätt. Jag är "inte så mjuk"....... precis. Jag är hård. Skyller på Annelie.

2. Sant, fast då hade kriget tagit slut på en vecka. Är du snäll i krig förlorar du. Garanterat. På FL är jag snäll. I krig hade jag varit en elak jävel. Riktigt elak. 
    1. Hård är bra. På alla sätt. Det finns inget dåligt hård.

2. Kan riktigt se när Anton knatar ut på morgonen i sin bonnaoutfit och bräker "Jeeeeg eeeeeeeeeeeeeeelsker lugten af ​​napalm om morgenen"
  • Agridulce
    Kattdamen skrev 2012-01-23 18:54:36 följande:
    Fast nu är du ändå och kladdar på fel krig.
    Nej, eftersom vi nu har möjligheten att föreställa oss hur Anton skulle kunna hantera WW2 så gör jag mig en egen vision om detta.
    Anton Chigurh skrev 2012-01-23 19:44:43 följande:
    Njaa, USA använde Napalm i Irakkriget. Givetvis får inte Napalm användas mot civila mål enligt folkrätten, däremot är det tillåtet mot militära måltavlor. 
    Gissar att du var ute ¨fiskade efter FNL-pågarna här !!! 
    Jag är bara ute efter det som är snabbt och praktiskt hanterbart. Lite damage får man räkna med.
  • Agridulce
    lille Birger skrev 2012-01-23 20:37:52 följande:
    Det gör ju ont att klämma på tuttarna.
    Va? Gör det ont på dig när du klämmer på flickornas tuttar? Märklig bieffekt.
  • Agridulce
    lille Birger skrev 2012-01-23 21:00:17 följande:
    Det gör ont, på tjejerna. Jag tycker man ska lämna tuttarna ifred. Det finns betydligt viktigare saker i livet än att hålla på och klämma tuttar.
    Eeeeeh..... låt mig tänka efter... Klämma på rumpan?
Svar på tråden Trash-tråden