Inlägg från: Agridulce |Visa alla inlägg
  • Agridulce

Trash-tråden

lille Birger skrev 2012-01-26 11:51:11 följande:
    Det är väl inte så trevligt för kvinnan när killen lyftar upp klänningen/kjolen och tar för sig av vad som finns under?
    Hur tänker du nu Birger? Det är ju fantastiskt trevligt.
  • Agridulce
    Anton Chigurh skrev 2012-01-26 14:31:25 följande:
    Hej Goding. 
    Shit vilken söt smiley. Jag blir ju lite småkär i dig bara av att se den.
  • Agridulce
    MrsAssault skrev 2012-01-26 15:59:33 följande:
    Alltså min rumpa har rasat ihop totalt efter graviditeten!!!!!!!!!!!!!!!! Den är helt PLATT!!!!! FörvånadFörvånadFörvånad
    Hur fixar man det? Har aldrig haft problemet förut, min rumpa har alltid varit juicy förut  Gråter
    Ostbågar?
  • Agridulce
    MrsAssault skrev 2012-01-26 16:36:28 följande:
    Men det känns som det är själva formen som rasat, har liksom alltid haft rumpa förut oavsett om jag varit smal eller tjock. Om jag börjar vräka i mig fett så kommer jag nog bara bli en tjockis med platt rumpa
    Stairmaster. Bygger upp fina bulliga rumpor.
  • Agridulce
    PrimitivMan skrev 2012-01-26 21:56:45 följande:
    Känns inte FL väldigt förvirrande efter "hackningen". Folk byter identiteter till höger och vänster, massa åtgärder från FL för "damage control" etc.
    Vem är du?

Tror några, jag säger inga namn och, passar på och byter namn "bara för att". Eller för att man vill heta som en porrstjärna. Eller vill impa på Anton. Eller nåt.......
  • Agridulce
    och skrev 2012-01-26 22:22:01 följande:
    Mm, jobbigt med folk som byter nick.
    Hej Agri. 
    För övrigt har jag andra kvaliteter som imponerar på Anton.  
    Jaså? En förmåga att göra små rosa smileys?
  • Agridulce
    och skrev 2012-01-26 22:53:32 följande:
    Antagligen mest en förmåga att ständigt skicka oanständiga förslag i inboxen, kompletterade med väl valda bilder.
    *gissar*
    Det är jääääääkligt ont om bilder i min inbox. Och inga oanständiga förslag. Sabla tease!!!
Svar på tråden Trash-tråden