Inlägg från: Agridulce |Visa alla inlägg
  • Agridulce

Trash-tråden

PrimitivMan skrev 2012-01-27 10:09:11 följande:
    Har nu Agri varit stygg mot dig igen? Men hon är nog bara ute efter att bli tillrättavisad på lämpligt sätt och få använda sin vassa tunga på annat sätt.

Fast vad gäller dina skills så behövs det nog fler omdömen än bara från han Ole Søltoft för att vara trovärdig .
    Jag stygg? Jag är ju för fanken det mysigaste mjuka som finns i den här tråden!!! Skrikandes
    Men lite tillrättavisning är aldrig fel.

Ole Anton Söltoft......... jag dööööööööööör av garv!!!!!
  • Agridulce
    Anton Chigurh skrev 2012-01-27 11:19:19 följande:
    Är du taskig mot Anton, eller Annelie, då hamnar du på hans svarta lista. Hamnar du på listen med en stjärna efter namnet innebär det att ditt liv förkortas avsevärt. Två stjärnor efter namnet innebär att ditt liv förkortas avsevärt....under outhärdliga plågor.

Tänkte kanske du ville veta det. Min kära Agri......
    Vill för det första påpeka att det var PM som kom med den vansinnigt roliga referensen till Ole Söltoft.

I övrigt så lider jag av ett obotligt behov att pusha gränser samt en enorm nyfikenhet. Dvs vad får man om man blir trestjärnig?
  • Agridulce
    Anton Chigurh skrev 2012-01-27 11:43:06 följande:
    Vill du verkligen veta ??? 
    Vad tror du själv?

De säger att "curiosity killed the cat". Men jag hävdar att den förmodligen hade förbannat kul fram till dess.
  • Agridulce
    PrimitivMan skrev 2012-01-27 11:48:11 följande:
    Då kanske man utsätts för myssex? För min del skulle det definitivt vara värre med trestjärnigt än tvåstjärnigt, iaf om det är Anton som utför det (och antagligen för honom också, även om jag nu har en fin rumpa).
    Jag tror att du kommer bli myskittlad av Maud Olofsson med en skatfjäder samtidigt som Lotta Engberg är flåshurtig och sjunger kär och galen.
  • Agridulce
    Anton Chigurh skrev 2012-01-27 13:48:59 följande:
    Jag tror du vill veta !!!

3 stycken stjärnor efter namnet har väldigt lite med myssex å göra. AGRI !!!  Tänk medeltid, tänk sen medeltida avrättningar.
    En medeltida avrättning kommer kännas som skön massage (med försiktigt uppvärmd olja) jämfört med vad jag kommer göra med dom som fått den tredje stjärnan i protokollet. Behöver jag förklara ytterligare ???

Så PM har en poäng, tre stjärnor är värre än två. Och jag fortfarande inte sett någon ursäkt från dig !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Pffffft! Hur jobbigt kan det vara? Kom igen när du har något riktigt läskigt att komma med.

Och vad skulle jag be om ursäkt för? Att PM kallade dig för Ole Söltoft?
  • Agridulce
    Anton Chigurh skrev 2012-01-28 22:25:28 följande:
    Att du tyckte det var roligt. Det var det inte.....

Okej! Here we go:

Oh du store, mäktige Anton. Manligaste mannen av dem alla. Geniet och världsomvandlaren Anton. Jag ber från botten av mina lilltår om ursäkt för att jag tyckte att Ole Söltoft-anspelningen var kul. Jag har till din ära skrivit ditt namn med spritpenna på mina naglar; en bokstav på varje finger.

Ack du mannen från landet där man talar med munnen full av potatis. Kan du förlåta en förvirrad kvinna för att hon missförstått humorn här i världen?

• Agridulce
    och skrev 2012-01-28 22:53:01 följande:
    Wow, Agri ber om ursäkt. Om än i en något ironisk ton.   
    WTF? Har du sett någon ljuvare och med ljuv ursäkt? Jag borde faktiskt helgonförklaras.
  • Agridulce
    och skrev 2012-01-28 23:05:08 följande:
    Oh ja. Det var den första tanken som kom upp i mitt huvud när jag läste ditt inlägg.
    Nu känns det som om du är en smula ironisk lilla vän!
    Och var är Anton nu när jag gjort avbön här?
    och skrev 2012-01-28 23:30:31 följande:
    Hur funkar det i praktiken, kan man liksom ringa Agri när man är i nöd så kommer hon och rycker ut, eller?
    Problemet är nog att jag hamnar i nöd för det mesta och då är det ju en smula lönlöst att ringa mig.
  • Agridulce
    PrimitivMan skrev 2012-01-28 23:28:07 följande:
    Sankt Agri. Slynornas skyddshelgon
    Så vackert formulerat. *torkar lyckotårarna* {#emotions_dlg.flower}
    PrimitivMan skrev 2012-01-28 23:44:30 följande:
    Tror hon tillhör de mer lata helgonen dock. Möjligtvis får man göra tvärtom mot andra helgon. Istället för att be bönor till helgonet så får man se till att helgonet bönar och ber.
    Stött över att bli kallad lat men rad två tycker jag verkligen att någon borde ta tag i.
Svar på tråden Trash-tråden