• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Yoyna
    Aynrand skrev 2011-12-06 22:04:17 följande:
    1 fuktig
    2 våt
    3 mkt våt

Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-06 22:07:51 följande:

4. rinnande skamlöst våt?

5. Fontän?

6. Vattenfall... 
  • Yoyna
    Agridulce skrev 2011-12-06 22:02:14 följande:
    På väg hem. Beklagligt outnyttjad. Undrar vem man kan anmäla för det?

Mig?
  • I Blackrose I
    Yoyna skrev 2011-12-06 22:17:09 följande:
    Rose!!! Ååh...
    Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • I Blackrose I

Ha det gott guys. Hela lägenheten ser ut som en slagfält. Mamma håller på och röjer i köket, pappa och Benjamin är och kör några hem, barnen är hemma hos sin farmor (hon vägrade komma hit ikväll *suck* men barnen ville så gärna träffa henne) och jag ska hjälpa mamma lite och sen ta en lååååååååång bad.

Jag kommer nog aldrig skriva ett rättvist inlägg till er för allt det fina ni skrivit till mig i den andra tråden men jag hoppas att jag gjort mitt bästa via inboxen. Ni ska veta att jag gillar er enormt. Njut av varenda sekund i livet.

Jag vet inte men jag kanske kommer in en stund imorgon men är som sagt inte säker.

*Har tårar i ögonen*

Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • Agridulce

Svarar nr 4 och anmäler till Yoyna.

.....å andra sidan känns det lite som ditt fel. Hmmmm......

• Nice Girl Wrong Place
    I Blackrose I skrev 2011-12-06 22:26:14 följande:
    Ha det gott guys. Hela lägenheten ser ut som en slagfält. Mamma håller på och röjer i köket, pappa och Benjamin är och kör några hem, barnen är hemma hos sin farmor (hon vägrade komma hit ikväll *suck* men barnen ville så gärna träffa henne) och jag ska hjälpa mamma lite och sen ta en lååååååååång bad.

Jag kommer nog aldrig skriva ett rättvist inlägg till er för allt det fina ni skrivit till mig i den andra tråden men jag hoppas att jag gjort mitt bästa via inboxen. Ni ska veta att jag gillar er enormt. Njut av varenda sekund i livet.

Jag vet inte men jag kanske kommer in en stund imorgon men är som sagt inte säker.

*Har tårar i ögonen*

Allt kommer att gå helt utmärkt. Omfamna det som kommer.

Eau de Salope
  • och

Rose: Gå och ta badet och dröm er fantastiska resa som ni ska göra. HjärtaHjärtaHjärta

The hard way is the right way.