• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • lille Birger

Uppskattar Ayrand sånna här kvinnor?:

• Aynrand

vad gulliga ni är!
    kram!!!!!!!
    jag blir nästan snäll

I thank God I was raised Catholic, so sex will always be dirty
  • Aynrand

nu skall jag till gymmet,
    skall öra quads idag...nå´t för dig BJ?

Definitvt nå´t för dig NG...jag kan se dig härifrån köra tunga squats i höga klackar...helt perfekt (jag skulle sitta i en fåtölj med ett glass vin och skön musik som passar till ditt flämtande såklart

I thank God I was raised Catholic, so sex will always be dirty
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2011-12-07 11:36:55 följande:
    vad gulliga ni är!
    kram!!!!!!!
    jag blir nästan snäll

Tack gode gud för nästan!
    Eau de Salope
  • lille Birger
    Aynrand skrev 2011-12-07 11:40:07 följande:

Definitvt nå´t för dig NG...jag kan se dig härifrån köra tunga squats i höga klackar...helt perfekt (jag skulle sitta i en fåtölj med ett glass vin och skön musik som passar till ditt flämtande såklart
    Det äv väl lättare att du sitter på golvet under henne?
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2011-12-07 11:40:07 följande:

Som sagt, tack gode gud för nästan...
    Eau de Salope
  • Noun
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-07 11:41:20 följande:

Tack gode gud för nästan!

Aynrand?

">

Het i alla fall... *slurp*

Nä, nu ska jag duscha!   
    Paradiset ligger under mödrarnas fötter.
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-07 10:21:11 följande:
    Fast örfilar ska ju inte ges utan en mening bakom och aldrig i rent förnedrande syfte...
    Mer än så vill jag inte gå in på det  
    Givetvis. Fast ändå, en handling som jag inte känner mig bekväm med. En spärr som det krävs en hel del för att släppa. Sen förstår jag de som gillar det (både som mottagare och givare) dock.
  • PrimitivMan
    Yoyna skrev 2011-12-07 10:21:18 följande:
    PM: Mitt inlägg var en direkt "kommentar" till ditt inlägg. Frågar du mig vad som är mest förnedrande av en loska (varsomhelst) eller en örfil är svaret enkelt. Att bli spottad på är i mina ögon allt annat än sensuellt.

Jag tror iofs inte att det var så du menade men jag menade inte heller att allt jag behöver är en rungande örfil för att lägga upp mig!
    Förstod vad du menade. Var mest en allmän reflektion. Och spottloskor är inte heller "my thing": Lite märkligt egentligen. Inget fel på saliv, tvärtom, men när det formas som en spottloska blir det till något äckligt. Trots samma innehåll (*försvinner in att filosofera över de stora frågorna i livet*)