• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Nice Girl Wrong Place
    Agridulce skrev 2011-12-06 22:02:14 följande:
    På väg hem. Beklagligt outnyttjad. Undrar vem man kan anmäla för det?

SO.
    Slynombudsmannen.
    Eau de Salope
  • I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-06 21:58:49 följande:
    Så underbart med ett fint farväl för vänner och bekanta.
    Har redan tjuvkikat på matbilderna, imponerande Rose.

Kram! 
    Tack, vi försökte gå hem till alla men det gick inte så vi gav upp och bjöd alla hit. Tänk er en 2:a ful med blattar. Jag hade satt upp lappar i trappuppgången att det kommer bli mycket spring så att grannarna vet om det. En granne kom till och med en vinflaska. Jag är fotfarande i chocktillstånd. Oväntad.

Jag överträffade mig själv men till dukningen så kom mamma och lillasyster och hjälpte mig. Förstår inte att det endast är en liten kastrull kvar av 15kilo Ris och lite potatissallad. "Köttbullarna" och köttgrytorna tog slut ganska fort.

Puss på kinden.
    Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-06 22:03:01 följande:
    Vilka är svarsalternativen?
    1 fuktig
    2 våt
    3 mkt våt
    I thank God I was raised Catholic, so sex will always be dirty
  • Aynrand
    Agridulce skrev 2011-12-06 22:02:14 följande:
    På väg hem. Beklagligt outnyttjad. Undrar vem man kan anmäla för det?
    det är svåra tider för slynor!
    I thank God I was raised Catholic, so sex will always be dirty
  • I Blackrose I
    Aynrand skrev 2011-12-06 21:59:45 följande:
    se skitgott ut...blattemat är min grej alltså!!!!!!!!!1111
    Synd att vi inte "träffades" tidigare annars hade du gärna fått komma hit en gång så lagar jag gärna mat när jag har publik.
    Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • lille Birger
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-06 22:07:51 följande:
    4. rinnande skamlöst våt?
    Blä, det är väl inge trevligt? Kräks