• och

Trash-tråden

lille Birger skrev 2011-12-14 15:24:41 följande:
    Undrar om Och blir imponerad av mig om jag berättar för henne att jag åt helt vegetarisk lunch idag! Drömmer
    Gullig du är. Solig

Jag lovar att bjuda dig på lite glögg för att visa min uppskattning. När väl glöggen har kommit hit, vill säga.

Anton? Skrikandes   
    The hard way is the right way.
  • och
    Yoyna skrev 2011-12-14 16:30:27 följande:
    Anton!!! Nu har jag jobbat i verkstan hela dagen! Har gjort en slev i ek förstås, hade inget lämpligt material i lönn tyvärr däremot en bit päron eller äpple, lite osäker på vad det var, men det är så fin ådring på frukt-träd! om det var lite smidigare att lägga in bilder skulle jag fota och visa dig (och och!)

För intresserade slynor kan jag även berätta att jag valt att göra dom relativt platta och av olika storlek vilket iofs kan vara bra beroende på vilken kastrull man använder men som även är av intresse vid andra tillfällen...
    Duktig du är. {#emotions_dlg.flower}

Fast du borde dragit på dig dina Gore tex-kläder, gummistövlar med stålhätta, och tagit motorsågen och gett dig ut i skogen och sågat ner en rönn. Det hade jag gjort. Om jag var du.
  • och
    Anton Chigurh skrev 2011-12-14 19:15:18 följande:
    Det hade definitivt varit betydligt mer manligt. Även om Yoyna råkar va en dam. Skickligt att du observerade felet där. Det blir en extra belöning för det när jag anländer. 

Och Yoyna, det kommer svar på ditt inlägg. Hav förtrösten. Anton har svår å hinna med alla beundrarna här på FL.
    Ett annat alternativ hade varit att skjuta av trädet, men jag har inte tillräcklig koll på vad som krävs för att fälla ett träd. Granatkastare?
  • och
    MrsAssault skrev 2011-12-14 19:20:13 följande:
    Jag undrar om han inte är på gång nu snart iallafall, känner mig helt skum.
    Jag håller tummarna.
  • och
    lille Birger skrev 2011-12-14 21:30:39 följande:
    Jag tror att Ayrand tycker att det här tjejen är snygg Glad

Ja. Eller den här:

• och
    Aynrand skrev 2011-12-14 22:04:54 följande:
    Jag hade slängt den på köksbordet och överlämnat den till en kock!

usch fransmän är värst, kinky och de har riktigt fula namn och springer omkring och äter saker som inte borde ätas alls.
  • och
    lille Birger skrev 2011-12-14 22:22:46 följande:
    Jag hade skyddat geten från Ayrand, eller iaf försökt, men förmodligen misslyckats och blivit skadad på kuppen.
    Aynrand skrev 2011-12-14 22:04:02 följande:
    var är resten av kvinnan?
    Hon är naken.

Fint att du iaf hade försökt. Solig

Jag hade bara vänt mig om och dragit upp kjolen, borde funka.

Allra bäst hade det förstås varit om A alltid var på behörigt avstånd från getter. Typ A-fri zon där getterna kunde känna sig säkra.
  • och
    MrsAssault skrev 2011-12-15 14:33:05 följande:
    Världsbilden eller kuken?
    Helt ärligt tror jag inte man får ett ärligt svar från en fransman. De har storhetsvansinne inbyggt i generna. Tänk Napoleon så fattar du vad jag menar.
  • och
    MrsAssault skrev 2011-12-15 14:45:54 följande:
    Översätt "män är män och män bör vara i köket" till engelska i google translate
  • och

Jag ska vara snäll nu, så jag hinner jobba upp lite goodwill innan jul och inte blir utan julklappar.

Du har en jättefin kuk Aynrand, glöm det där jag skrev om Napoelon och grodätande fransmän.

Okej?  

Svar på tråden Trash-tråden