Nädå, men det går i perioder, ibland blir det bara så jävla tröttsamt och en massa upprepningar, då är det roligare å prata avsugningar med Anneli och dig.
Men jag skall försöka ta mig igenom artikeln i mörra.
Om du känner för det kan du plocka upp NG på vägen, så kan vi fortsätta den diskussionen i mitt sovrum.
Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-17 23:54:33 följande:
Mm jag vet vad du menar. Man förväntar sig ju inte komma någonstans i dessa trådar haha...
Men jag har sett det som bra tillfällen att slipa på retoriken och argumentationstekniken . Men det känns som jag tappat greppet där också sedan Aynrand lurade in mig i alla sextrådar.
Men de vill ju inte förstå. Alltså lyssnar de inte. Dessutom har jag noterat att det alltid är de där killarna som är liite smartare än andra, men ändå inte tillräckligt smarta för att kunna greppa hela bilden som håller på och propagerar. De har väldigt höga tankar om sig själva iaf, och känner alltid att de är speciella pga detta.
Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-18 00:03:49 följande:
Hugful är en brud och nej hon lyssnar aldrig. Men henne tar jag med en nypa salt. Hon gillar Nationaldemokraterna.
JTA gillar jag faktiskt. Han är riktigt vass i vissa diskussioner och tar sig tid (oftast) att svara. Brukar gilla att diskutera med honom men så ibland bara diskuterar han enbart för att provocera och väcka lite reaktioner.. Och det funkar alltid på mig haha...
Åh, jag pratade bara rent allmänt. Jag orkade inte läsa tråden nu.
Jodå, det är bra med mig. Jag har en tendens att tro det värsta om allt som händer i mitt liv. Det är inte så hemsk som jag trodde. Visst, jag saknar mycket från Sverige men man får se det positiva i det man har gjort. Försöker mitt bästa. Försöker se det som så att mina barn kommer få det bättre här.