• och

Trash-tråden

och skrev 2011-12-16 13:30:29 följande:
    Jag hade kunnat tänka mig en stor kuk bara, utan några som helst krav på ursprung. 
    Jag ska be att få korrigera detta.

Jag vill självklart bara ha Antons kuk. Ingen annans.  
    The hard way is the right way.
  • och
    Agridulce skrev 2011-12-16 14:21:30 följande:
    Min då? Även om den är av den löstagbara sorten.
    Kan funka i brist på annat. Du kan kanske inboxa mig istället?
  • och
    Agridulce skrev 2011-12-16 14:26:05 följande:
    Nej, då blir man tagen för perverterad, sexfixerad man. Jag är kvinna, pryd och sextrakasserar bara in public.
    Okej då. Men sextrakassera på då, det verkar inte bli roligare än så idag för mig.
  • och
    Anton Chigurh skrev 2011-12-16 14:41:29 följande:
    Att det det skall va så förbannat svårt å vinna i julkalendertävlingen !!!

I dagens kan jag inte ens deltaga, vilket jag förklarar hur tydligt som helst, och faktiskt föreslår att FL borde ge mig ett tröstpris.

Kanske funkar å va lite mesig. Jag provar iaf. Har lagt ner åtskilliga timmar på just denna tråden, närmare 1 timme per inlägg, vilket ger 3 timmar totalt. Jobbigt. Önska mig lycka till.  Jag kommer behöva det.
    Du är ju knäpp Anton.

Jag kom att tänka på den här låten, den kan du ha med som en illustration kanske för att öka chanserna att vinna?

">

• och
    MrsAssault skrev 2011-12-16 17:46:26 följande:
    Han kommer aldrig födas. Det är egentligen ingen bebis därinne utan en jättestor tumör tror jag.
    Rent hypotetiskt skulle det kunna vara Messias, som inte vågar sig ut för att världen inte ser tillräckligt bra ut.
  • och
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-16 17:57:01 följande:

Hahaha! Kul

Mrs, du borde skriva om detta i en religionstråd, det är många som väntar på honom.
  • och
    och skrev 2011-12-16 18:01:40 följande:

Mrs, du borde skriva om detta i en religionstråd, det är många som väntar på honom.
    Glöm inte att påpeka att sannolikheten för att han har en jättefin, stor kuk är enormt stor.
  • och

Bra att du mår bättre A. Solig

Ja just det, det glömde jag nämna igår, alla fransmän luktar ju illa med. 

• och
    Anton Chigurh skrev 2011-12-16 19:39:57 följande:
    Jag vet du gillar riktigt hårda straff, så inte blir det lätt. Men jag skall nog fan komma på nåt......
    NG har framför klagomål till mig:

Anton, den enda du ska straffa är mig. Å andra sidan kan du ta i utav bara helvete. Okej??

• och
    Perite FL skrev 2011-12-16 23:21:29 följande:
    Kom av mig ett tag där, skall inte upprepas. Du har mitt ord, Anneli.

Och ordet straff skall hädanefter ha en helt ny innebörd för din del. Vänta och se......Om bara jag fick fart på traktorhelvetet. Men jag räknar med lite hjälp av A i det fallet. Han har redan lovat. Han verkar iaf va expert på traktorer.

Nu glömde jag piskan i brådrasket, men, Anneli,  jag har en högaffel med mig, får se hur roligt vi kan ha med den.
    Ha ha, typiskt män att lita på små fransmän med storhetsvansinne.

Men visst, experthjälpen är på väg. Alldels säkert. Jag känner mig så lugnad av att veta detta att jag inte ens behöver kommentera högaffeln.
Svar på tråden Trash-tråden