• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2011-12-11 19:20:57 följande:
    matig tjej

När du har tid ska du kolla in BJs benbilder. Jag tyckte de första benen var snygga, sedan får jag höra att de är manliga?
    Vill ha din kompetenta åsikt som man av god smak... 
    Eau de Salope
  • Nice Girl Wrong Place
    Anton Chigurh skrev 2011-12-11 19:17:15 följande:
    Tack för stödet i porrtråden. Alltså den med porrbilden. Och nu, Maria, nu behöver jag ditt stöd i rimtråden. Julkalendern, således. Vinner jag går ju faktiskt priset till Rädda Barnen. Så gör nu ditt bästa .

Tack.

Mvh  : //Anton 

Ja men gud det var ju så töntigt!

Har du rimmat? Vart är tråden?

Mvh Maria   
    Eau de Salope
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-11 19:23:53 följande:
    När du har tid ska du kolla in BJs benbilder. Jag tyckte de första benen var snygga, sedan får jag höra att de är manliga?
    Vill ha din kompetenta åsikt som man av god smak... 
    hittade bilde...jag tycker att hon har jättefina ben även om de inte är så slanka...jag gillar former och proportioner och det har hon verklign med relativtsett smala vrister
    Tummen upp säger jag.
    BJ´s andra bild visade en tjej med rent av ganska feta ben....vilket inte är min smak

I thank God I was raised Catholic, so sex will always be dirty
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-11 19:30:00 följande:
    Haha du är ju knäpp Anton...

Gravid
    Jag tror jag har en hyfsad chans å vinna.

Gravid .........................Äpple
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2011-12-11 19:32:56 följande:
    hittade bilde...jag tycker att hon har jättefina ben även om de inte är så slanka...jag gillar former och proportioner och det har hon verklign med relativtsett smala vrister
    Tummen upp säger jag.
    BJ´s andra bild visade en tjej med rent av ganska feta ben....vilket inte är min smak

EXAKT!
    Jag tycker också hon har snygga ben. Inte alls manliga. Tack för din åsikt Aynrand  
    Eau de Salope
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-11 19:39:49 följande:
    EXAKT!
    Jag tycker också hon har snygga ben. Inte alls manliga. Tack för din åsikt Aynrand  
    vad som i allmänhet karakteriserar kvinnliga ben är former...många tjejer/kvinnor saknar tyvärr detta och framför allt de fotomodeller man ser som har lår lika stora som vader ofrächt och osexigt.

I thank God I was raised Catholic, so sex will always be dirty
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2011-12-11 19:43:49 följande:
    vad som i allmänhet karakteriserar kvinnliga ben är former...många tjejer/kvinnor saknar tyvärr detta och framför allt de fotomodeller man ser som har lår lika stora som vader ofrächt och osexigt.

Ja jag håller med. Speciellt det du skriver om proportioner. Gäller hela kvinnokroppen.
    Eau de Salope