• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • lille Birger
    MrsAssault skrev 2011-12-10 23:44:24 följande:
    Jag ritade ett självporträtt på datorn!

Ååh vad snyggt, sådär bra vill jag också kunna rita.
  • och
    MrsAssault skrev 2011-12-10 23:44:24 följande:
    Jag ritade ett självporträtt på datorn!

Fin. Du skulle kunna prova att rita dig själv bakifrån med, så kan vi se om du inte slår ut BJs bilder?
    The hard way is the right way.
  • MrsAssault
    och skrev 2011-12-11 01:01:07 följande:
    Fin. Du skulle kunna prova att rita dig själv bakifrån med, så kan vi se om du inte slår ut BJs bilder?
    Min röv just nu är nog right up his alley, som en ladugårdsdörr! Men tyvärr ser man inte så mkt av det för magen tar all fokus
  • MrsAssault
    lille Birger skrev 2011-12-11 01:00:41 följande:
    Ååh vad snyggt, sådär bra vill jag också kunna rita.
    Du kan säkert rita mkt snyggare än så!!!
  • MrsAssault
    och skrev 2011-12-11 01:00:14 följande:
    Jag har ändrat mig lite. En del män är faktiskt underbara. Eller, en är det i alla fall.

Anton, mitt hjärta tillhör dig. Hjärta 
    De flesta är bara jobbiga dock.
  • lille Birger
    MrsAssault skrev 2011-12-11 01:05:10 följande:
    Min röv just nu är nog right up his alley, som en ladugårdsdörr!
    Glad
    MrsAssault skrev 2011-12-11 01:05:10 följande:
    Men tyvärr ser man inte så mkt av det för magen tar all fokus
    Rynkar på näsan
  • och
    MrsAssault skrev 2011-12-11 01:06:40 följande:
    Det är sant. Fast med lite flyt så har de snygga kukar i alla fall. Eller vett på att hålla sig ur vägen.

Oj vad djup jag blev plötsligt, det här måste vara ett av mina bästa inlägg någonsin. Säg gärna till mig att det är dags att stänga av datorn och sova, tack.
    The hard way is the right way.
  • Smecker
    MrsAssault skrev 2011-12-11 01:06:40 följande:
    Det är därför jag numera är lesbisk, så jag slipper associeras med de där.. sakerna.
    Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • MrsAssault
    och skrev 2011-12-11 01:14:29 följande:
    Det är sant. Fast med lite flyt så har de snygga kukar i alla fall. Eller vett på att hålla sig ur vägen.

Oj vad djup jag blev plötsligt, det här måste vara ett av mina bästa inlägg någonsin. Säg gärna till mig att det är dags att stänga av datorn och sova, tack.
    Helt klart det bästa du skrivit!!! Gå och lägg dig!!! Det ska jag göra.