• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Agridulce
    Aynrand skrev 2011-12-11 19:43:49 följande:
    vad som i allmänhet karakteriserar kvinnliga ben är former...många tjejer/kvinnor saknar tyvärr detta och framför allt de fotomodeller man ser som har lår lika stora som vader ofrächt och osexigt.
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-11 19:45:39 följande:
    Ja jag håller med. Speciellt det du skriver om proportioner. Gäller hela kvinnokroppen.
    Puh! Jag kan andas ut. Kommer aldrig att bli trådsmal. Har varit det och ser ut som ett skelett då. Not pretty. Föredrar min nuvarande form.
    Naughty by nature
  • lille Birger
    Agridulce skrev 2011-12-11 20:26:56 följande:
    Ja jag håller med. Speciellt det du skriver om proportioner. Gäller hela kvinnokroppen.
    Puh! Jag kan andas ut. Kommer aldrig att bli trådsmal. Har varit det och ser ut som ett skelett då. Not pretty. Föredrar min nuvarande form.

• Nice Girl Wrong Place
    Agridulce skrev 2011-12-11 20:26:56 följande:

Jag har heller aldrig varit trådsmal, har alltid haft bröst och rumpa t ex. Jag känner mig okvinnlig om jag är smalare än vad jag är nu.  Lite former och även lite tonade muskler är snyggt.
    Eau de Salope
  • Nice Girl Wrong Place

Alltså den här bilden i Aftonbladet med tillhörande text bara ÄR för kul, speciellt eftersom det ska vara en seriös artikel om brännskador.

Eau de Salope
  • Agridulce
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-11 21:28:16 följande:
    Alltså den här bilden i Aftonbladet med tillhörande text bara ÄR för kul, speciellt eftersom det ska vara en seriös artikel om brännskador.
    Underbar!
    Känner just att det är den positionen jag brukar använda min dator.
    Naughty by nature
  • Nice Girl Wrong Place
    Agridulce skrev 2011-12-11 22:17:30 följande:
    Underbar!
    Känner just att det är den positionen jag brukar använda min dator.
    Haha ja men precis. Det är ju skönast så.
    Eau de Salope
  • Anton Chigurh
    Aynrand skrev 2011-12-11 19:35:28 följande:
    Det var grymt bra...och trashigt...tummen upp!
    Tackar, tackar. Glad

Jag la in hela min själ i den dikten. Tänkta bara jag skulle nämna det.
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Agridulce
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-11 22:18:26 följande:
    Haha ja men precis. Det är ju skönast så.
    Alltid trevligt med salivindränkt tangentbord och en F1-tangent i pannan.
    Naughty by nature