Inlägg från: I Blackrose I |Visa alla inlägg
  • I Blackrose I

Trash-tråden

Memoar skrev 2012-01-05 23:47:09 följande:
    Jag är mitt uppe i en flytt så tyvärr ekar både kyl, frys och skafferi tomt.

Äh, bara lägg dig ner på alla fyra och svanka så där snyggt. Tror skulle göra dig gott.....
    Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • I Blackrose I
    Memoar skrev 2012-01-05 23:55:11 följande:
    På något sätt är denna kommentar så talande för nivån ni ligger på här inne. Allt besvaras med en sexuell kränkning.
    Det får mig verkligen att hysa stor respekt för er! 
    Intresseklubben antecknar för fullt. Du kanske ska ta en titt på i vilken forum tråden ligger i.
  • I Blackrose I

Jag har börjat jobba....Tänk att jag satt i flera veckor/månader och käftade emot några här på FL om hemmafrudiskussionen och så tog jag första bästa jobbet så fort jag fick chansen.

• I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-01-05 23:57:03 följande:
    Kan alla som någonsin känt sig kränkt i tråden räcka upp en hand? 
    Fan att det inte finns DO här!!!!!! KRÄNGKT!
  • I Blackrose I
    Perite FL skrev 2012-01-05 23:58:51 följande:
    Den jag avsåg i inlägget har ett nick som börjar på Ori och slutar på has, sen får du fundera ut resten själv, även om det lär rendera i en sprängande huvudvärk. Men lite får du faktiskt fixa på egen hand.

Hasch är starka grejer. Man måste vara blatte eller blattekramare för att klara av den annars blir resultatet som vissa inlägg en viss medlem skickar iväg här inne....
  • I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-01-06 00:04:57 följande:
    Jevlar också...

Jevlar åsso...
  • I Blackrose I
    och skrev 2012-01-06 00:04:56 följande:

Vad roligt! Vad gör du för något?
    Pratar dagarna i ända. Det enda jag är bra på fast jag får anstränga mig enormt att prata på rätt språk. Har redan gjort bort mig två gånger. Ena gången fick jag ur mig tre meningar på persiska innan jag förstod vad jag gjorde och andra gången var det svenskan som kom ut innan hjärnan kopplade rätt. (Telefonist)
  • I Blackrose I
    Memoar skrev 2012-01-06 00:06:20 följande:
    Jag ser i vilken del av forumet tråden ligger i
    Vad är ironi och vem sätter regler för vad man får skriva eller inte? Min ironi kanske skiljer sig från din? Inte sagt att din är rätt och min är fel!
    Kan man tycka det är helt ok att sitta och skriva om svullna ollon, slick på fittan och knull i röven trots att man har partner och kalla det för ironi är det enligt mig befogat att anta att man som jag kan ge utlopp för mina tankar och också kalla det ironi.
    För så måste det väl vara? Inte kan det vara så att jag skulle gömma mina intressen och min agenda genom att kamouflera det med benämningen ironi ?
    Självklart får du kalla din inhopp här med röven före för ironi om du så vill. Det är nog bara det att det endast är du som verkar förstå det ironiska i det du skriver.

Angående det där med att man sexchattar och har ett partner så vet du inte ett skit om vilka familjeförhållanden folk har som skriver här inne och det finns en hel del förutom det du verkar vara van vid. Alla får inte fnatt för lite sexchatt. Själv skulle jag inte ens få fnatt om min man så ens ville ha sex med en annan kvinna. Synd bara att han är så hjärntvättad.   
  • I Blackrose I
    och skrev 2012-01-06 00:11:09 följande:
    Åh, det måste vara jättesvårt i början.

Men det ordnar sig nog med tiden. Eller så blir du flyttad till klagomålshanteringen och får distrahera alla jobbiga kunder.  
    Hehe, den gången jag fick ur mig persiskan var det en kund som stod framför mig och några sekunder innan hade jag pratat med makens bror och hjärnan hann inte riktigt koppla rätt när jag vände mig till kunden och skulle prata med honom. Han bara garvade.
Svar på tråden Trash-tråden