Memoar skrev 2012-01-06 00:06:20 följande:
Jag ser i vilken del av forumet tråden ligger i
Vad är ironi och vem sätter regler för vad man får skriva eller inte? Min ironi kanske skiljer sig från din? Inte sagt att din är rätt och min är fel!
Kan man tycka det är helt ok att sitta och skriva om svullna ollon, slick på fittan och knull i röven trots att man har partner och kalla det för ironi är det enligt mig befogat att anta att man som jag kan ge utlopp för mina tankar och också kalla det ironi.
För så måste det väl vara? Inte kan det vara så att jag skulle gömma mina intressen och min agenda genom att kamouflera det med benämningen ironi ?
Självklart får du kalla din inhopp här med röven före för ironi om du så vill.

Det är nog bara det att det endast är du som verkar förstå det ironiska i det du skriver.
Angående det där med att man sexchattar och har ett partner så vet du inte ett skit om vilka familjeförhållanden folk har som skriver här inne och det finns en hel del förutom det du verkar vara van vid. Alla får inte fnatt för lite sexchatt. Själv skulle jag inte ens få fnatt om min man så ens ville ha sex med en annan kvinna. Synd bara att han är så hjärntvättad.