• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2011-12-13 10:22:47 följande:
    Dags att byta avatar till den bild tycker jag!

Mm det tycker faktiskt jag också, den är mycket snyggare än nuvarande.
    Jag fryser! 
    Eau de Salope
  • Anton Chigurh
    Aynrand skrev 2011-12-13 10:22:47 följande:
    Dags att byta avatar till den bild tycker jag!
    Jag skall ta saken under noggrant övervägande. Lovar. Den var fan riktigt fin. Men ett avslitet huvud är icke att förakta.

Varannan dag vore en möjlighet.
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • lille Birger
    Aynrand skrev 2011-12-13 10:25:00 följande:
    Hade du inte kommit ur garderoben som kvinna?
    Nej, inte direkt.
  • Nice Girl Wrong Place
    lille Birger skrev 2011-12-13 10:10:48 följande:
    Hallå!

Jag undrar en sak. Om jag har samlag med en tjej som blir gravid och jag väljer att behålla barnet, hur mycket pengar kan jag få av henne då?
    Relevant fråga BJ.

Jag förutsätter att du även bär barnet, går upp 10 kg, blir sugen på apelsiner i hamburgersås, får svullna fötter, kramper, sammandragningar, foglossning och att du sedan (efter 9 månader) klämmer ut en tennisboll genom din penis, alright?
    Eau de Salope
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-13 10:30:44 följande:
    Relevant fråga BJ.

Jag förutsätter att du även bär barnet, går upp 10 kg, blir sugen på apelsiner i hamburgersås, får svullna fötter, kramper, sammandragningar, foglossning och att du sedan (efter 9 månader) klämmer ut en tennisboll genom din penis, alright?
    Lugn, Maria, lugn nu, det var ju inte såhär Birger tänkte, han hade dom 18 plågsamma åren tills barnet nått myndighetsåldern i tanken. Och visst är han värd en liten slant för det åtagande !!!

( I tanken !!!  .........Jaja ). 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Nice Girl Wrong Place
    Anton Chigurh skrev 2011-12-13 10:42:49 följande:
    Lugn, Maria, lugn nu, det var ju inte såhär Birger tänkte, han hade dom 18 plågsamma åren tills barnet nått myndighetsåldern i tanken. Och visst är han värd en liten slant för det åtagande !!!

( I tanken !!!  .........Jaja ). 
    Nej han tänkte att kvinnor väljer att behålla barnet ibland utan mannens samtycke. Vilket inte är så coolt visserligen.
    MEN, naturen har gjort att det inte är jämförbart. Det blir jämförbart när man kan bli gravida.

Annars är det väl sedvanligt underhållsstöd/bidrag som gäller?   
    Eau de Salope
  • Agridulce
    Aynrand skrev 2011-12-13 10:25:00 följande:
    Hade du inte kommit ur garderoben som kvinna?
    Ayrand bara för att man kommer ut betyder det inte att man kan gå in igen.
    Naughty by nature
  • Agridulce

Och god middag på er förresten.

Är lite förvirrad av Antons sidfot; finns inget som gör mig så nervös som dumma människor. Jag förväntar mig hela tiden att de ska göra något galet och oberäkneligt.

Naughty by nature
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-13 10:45:32 följande:
    Nej han tänkte att kvinnor väljer att behålla barnet ibland utan mannens samtycke. Vilket inte är så coolt visserligen.
    MEN, naturen har gjort att det inte är jämförbart. Det blir jämförbart när man kan bli gravida.

Annars är det väl sedvanligt underhållsstöd/bidrag som gäller?   
    precis
    I thank God I was raised Catholic, so sex will always be dirty
  • Nice Girl Wrong Place
    Agridulce skrev 2011-12-13 11:05:40 följande:
    Och god middag på er förresten.

Är lite förvirrad av Antons sidfot; finns inget som gör mig så nervös som dumma människor. Jag förväntar mig hela tiden att de ska göra något galet och oberäkneligt.

Sådär känner jag ungefär inför män faktiskt.
    Eau de Salope