• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Aynrand
    Agridulce skrev 2011-12-13 12:45:56 följande:
    Tror inte Yoyna bryr sig så mycket om huruvida jag kan launcha pingisbollar. Men för din skull skulle jag kunna visa det......med ståldankar.
    ännu bättre...skjuter du långt?
    I thank God I was raised Catholic, so sex will always be dirty
  • Yoyna
    Aynrand skrev 2011-12-13 14:52:59 följande:
    ännu bättre...skjuter du långt?

Skjuter hon ståldankar är det väl även berättigat att fråga om pricksäkerheten, annars kan det bli farligt?
  • PrimitivMan
    Yoyna skrev 2011-12-13 14:37:32 följande:
    Kram - ja tack!

Fem tonarter samtidigt - nej tack!

Partytricks???   - JAAA!   
    Agri, vad kan du göra för party trick då?

Personligen tycker jag det det där med att skjuta ping-pong bullar låter rätt intressant. Kom att tänka på ett spel jag hade när jag var liten. Man hade en sort strut där man kunde skjuta iväg en boll och sen skulle den andre fånga det i sin strut och skjuta tillbaka. Kul litet sällskapspel för två

Vad är kul party tricks om inte skjuta pingisbollar är kul då?

Jag brukar göra party trick med tungan. Rulla runt på tungan, göra den till en strut och vissla, vika den. Har en väldigt atletisk tunga faktiskt. Men vågar knappt göra sånt längre för man får så mycket konstiga förslag .

Har heller ingen bra sångröst men sjunger ändå. Gärna snuskiga visor som är mitt specialområde.
  • Aynrand
    PrimitivMan skrev 2011-12-13 15:19:02 följande:
    Agri, vad kan du göra för party trick då?

Personligen tycker jag det det där med att skjuta ping-pong bullar låter rätt intressant. Kom att tänka på ett spel jag hade när jag var liten. Man hade en sort strut där man kunde skjuta iväg en boll och sen skulle den andre fånga det i sin strut och skjuta tillbaka. Kul litet sällskapspel för två

Vad är kul party tricks om inte skjuta pingisbollar är kul då?

Jag brukar göra party trick med tungan. Rulla runt på tungan, göra den till en strut och vissla, vika den. Har en väldigt atletisk tunga faktiskt. Men vågar knappt göra sånt längre för man får så mycket konstiga förslag .

Har heller ingen bra sångröst men sjunger ändå. Gärna snuskiga visor som är mitt specialområde.
    Helikoptern då?
    I thank God I was raised Catholic, so sex will always be dirty
  • och

Kan någon annan komma hit och värma mig? Anton verkar ha kört vilse.

The hard way is the right way.
  • PrimitivMan
    Yoyna skrev 2011-12-13 14:39:25 följande:
    Jag är bra på att göra slut på lidanden...

På våtvarma omslag oxå iofs...  
    Jasså det lät ju intressant . Vad fint att du har en omvårdande sida.
  • PrimitivMan
    Aynrand skrev 2011-12-13 15:20:40 följande:
    Helikoptern då?
    Ja den är alltid en hit.

Hade en kompis som hade en jättepung. Han brukade gömma biljardkulor under den. Spelade aldrig biljard när jag var hos honom.