Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Trash-tråden

I Rose I skrev 2012-06-14 22:25:54 följande:
    Med andra ord så är alltså du fossil?
    Förhistorisk lämning är kanske mer korrekt......
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-06-14 22:37:06 följande:
    Fuuuuuck! Då är man over the hill alltså. Rackars!
    Fixa bilden nu istället för å gnälla så förgjordat...
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Anton Chigurh skrev 2012-06-14 22:39:29 följande:
    Fixa bilden nu istället för å gnälla så förgjordat...
    Glöm det, Agri, nu funkar det, å vad gullig du är, jag blir riktigt rörd......
  • Anton Chigurh
    FuckGoggleAskMe skrev 2012-06-14 22:50:45 följande:
    Forgjordat eller forjordat, det senare for kanske tankarna mer till nagot som ar forgangligt och av jord ar du kommen, och jord ska du varda ... kanske anvande du fel ord dar, det tycker jag ar synnerligen relevant i en trashtrad ...
    Forlåt så jävla mycket då.......
  • Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-06-14 22:56:31 följande:
    Allt för dig allra vänaste Anton. 
    Nu dog jag lite grann. Eller tvärtom, egentligen, men det känns så, Agri, när jag blir glad ända ut i organet. Du är snäll, gullig, rar och sexig på riktigt.
  • Anton Chigurh

Jösses va gulligt. Herre jävlar. Jag blir glad som helvete trots att jag aldrig sett din dotter, det känns bara så befriande...

• Anton Chigurh
    Yoyna skrev 2012-06-14 23:44:55 följande:
    heej!
    Tjohej.....
  • Anton Chigurh
    Yoyna skrev 2012-06-14 23:51:05 följande:
    Hej Anton! Är du glad att se mig?
    Såklart, det blir jag alltid när du dyker upp...
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-06-14 23:52:04 följande:
    Tack Anton
    Hon är bäst i världen.
    Mmm, jag tror dig, Maria
  • Anton Chigurh
    Yoyna skrev 2012-06-14 23:58:55 följande:
    Oj, vilka stora ord. Du behöver ju inte överdriva?
    Det gör jag aldrig. Säger alltid vad jag menar och tycker. Bara så du vet.
Svar på tråden Trash-tråden