Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Trash-tråden

lille Birger skrev 2012-06-23 12:50:27 följande:
    Ni hade fest också fick du ont i rumpan. -Det är nånting som inte stämmer här, säger lille Birger för sig själv. Obestämd
    Jodå, det stämmer, Birger Lelle, tro mig, vad som har hänt är att någon har satt på Rosen hårt i röven, förmodligen under en längre tidsrymd, jag har sett den reaktionen hon nämner på kvinnor tidigare.

Det finns dock botemedel. Kortare intervall, heter det. Ja, å så mer glid, förstås.
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-06-23 13:03:25 följande:
    Väldigt.

Jag tänker inte ens prata med honom igen.
    F'låt
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-06-23 13:03:25 följande:
    Väldigt.

Jag tänker inte ens prata med honom igen.
    Enbart för dig, Älskling. Så kanske du gillar mig lite igen. 

Å var inte för jävla svårflörtad nu, Buscemi har visat att hon är mycket intresserad av mig och mitt organ....

• Anton Chigurh

Så älskling, den var väl fin ???
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-06-23 13:29:12 följande:
    Män är så töntiga.
    Vi har ett helvete, vet aldrig vari beskyllningen består........

Försöker bara överleva. 
  • Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-06-23 13:50:51 följande:
    Oj då. Stackars Rosen, förstod du inte att man ska dansa runt stången. Inte sitta på den.
    Hon ( Rose då ) har blivit påsatt hårt i röven, å inget annat, lika bra att Birger lär sig vad det handlar om från början......
  • Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-06-23 13:40:32 följande:
    Vad pågår här? Daghemmet Rödmyrans årsmöte?
    Va fan !!!
  • Anton Chigurh
    Jace Everett har inte gjort så mycket bra men denna är bara så jävla skön, å så älskar jag texten

Och tjejen med pagefrisyren !!!   or not........... 

">

• Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-06-24 00:06:55 följande:
    Min themesong.
    Synnerligen passande...
Svar på tråden Trash-tråden