Inlägg från: PrimitivMan |Visa alla inlägg
  • PrimitivMan

Trash-tråden

MrsAssault skrev 2011-12-16 13:11:35 följande:
    Jag föredrar tropiska kukar
    Det finns en för alla smaker och inriktningar
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-16 13:39:42 följande:
    Alltså jag känner inte ens för att prata om kukar...
    Jag kanske har mens och med det ingen sexlust? (Har lärt mig detta i en tråd...)  
    Det är väl bra att få lära hur man egentligen är genom att läsa det på FL
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-16 13:43:49 följande:
    Ja det är underbart att FL finns. Jag lär mig så mycket om världen och mig själv. Och kukar.
    Ja visst är det tur. Sen är det viktigt att lära sig mer om kukar helt klart. Fast praktiska studier är bättre än teoretisk.

Själv känner jag mig inte färdigstuderad vad gäller fittor trots långa och idoga studier under större delen av ett helt liv. Lite som "Othello": "A minute to learn, a lifetime to master" .
  • PrimitivMan
    MrsAssault skrev 2011-12-16 14:00:19 följande:
    Jag minns en gång för längesen när jag och min man skulle ut och festa och det var knas med tunnelbanan så vi fick ta en ersättningsbuss som var fullproppad, vi stod typ tryckta mot varandra som packade sillar och då passade jag på att smygrunka av honom lite diskret genom gylfen haha
    Naughty, naughty girl. Det där är väl lite svårare att genomföra nu som höggravid  antar jag .
  • PrimitivMan
    Agridulce skrev 2011-12-17 00:26:31 följande:
    Nej BJ. Ville jag uppleva den känslan skulle jag lika gärna kunna rida på en gris.
    Fick mig att tänka på en glad visa jag nästan hade glömt:

Det var en gång en flicka som red upp på ett svin.
    Den flickan hon var naken men glad var hennes min.
    Den borsten, den borsten
    den river gott som brännevin.
    Den borsten, den borsten
    den river gott som sprit
  • PrimitivMan
    Agridulce skrev 2011-12-17 00:33:22 följande:
    Skrämmande träffsäkert. Det där var den första sång jag lärde mig som barn. Säger liiiiiiiite om min dysfunktionella släkt.
    lol

jag sjöng "Punschen kommer" som vaggvisa i brist på att inte kunna några vaggvisor. Funkar jättebra.

Av någon anledning så kan jag bara dryckesvisor eller snuskiga sånger.
  • PrimitivMan
    Perite FL skrev 2011-12-17 18:40:05 följande:

Pernille Rosendahl, 39 år, visst fan är hon otroligt vacker, riktigt sensuell på någet vis. Och Dansk. Givetvis.
    Åh ja. Hade hört hennes röst långt innan jag hade sett hennes röst. Hennes fd band Swan Lee är ett av det bästa som kommit från Danmark helt klart.

tex
    ">

• PrimitivMan
    och skrev 2011-12-17 21:09:13 följande:
    Hej A!

Jag är kåt. Det kan man säga som svar, väl? 
    Det är väl alltid ett bra utgångsläge?
  • PrimitivMan
    och skrev 2011-12-17 21:27:46 följande:
    Du menar att jag borde gå ut?

Det skulle kunna leda till att jag blev mindre kåt, helt rätt. Solig 
    Att gå ut och i synnerhet på en lördag är väl alltid en god idé. "If you never get fucked on a saturday night you ill never get fucked at all", som det heter i en glad visa.

Kan helt klaqrt hjälpa mot akut kåthet. I alla fall tillfälligt.
Svar på tråden Trash-tråden