Inlägg från: PrimitivMan |Visa alla inlägg
  • PrimitivMan
    Agridulce skrev 2011-12-21 16:49:21 följande:
    Hoj hoj vad aktiva ni är här.

Själv börjar ju undra om mina leverantörer (och faktiskt kunder) har börjat ana mina alkistendenser. Har ramlat in tre pavor skumpa och en konjak här bara idag. Skål
    Får man anmäla leverskada som arbetsskada?
    Jag kan hjälpa dig att dricka upp det så undviker du det problemet. Skumpa passar perfekt i alla sammanhang (och något bättre i vissa än andra). Du kan få komma förbi mitt hotellrum med en flaska skumpa nästa gång jag är i sthlm. Du kanske kan få stanna också om du är riktigt snäll och följsam.
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-21 13:49:57 följande:
    Tack!
    Jag ska testa det och rapportera resultatet

Leila är kinky, Nigella är porr haha...
    Jag gillar båda faktiskt. God mat, former (som gått både upp och ner genom åren), sensualitet, glittrande ögon, kåt blick, slickande fingrar, en massa "mmmmmmmmm" och fina örhängen.    
    Nigella är porr helt klart. Snygg, sexig och lagar god mat. Vad mer kan man begära (att hon är bra i sängen är jag övertygad om)?
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-21 17:50:04 följande:

Mat ÄR sexigt...
    Onekligen. Den glassbilden är rejält erotiskt laddad. Oerhört förförisk blick på något sätt. Skulle ha sänkt mig totalt .
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-21 20:22:39 följande:
    Det gör ONT i mitt hjärta att inse att jag TOTALT missat;

turteatern.se/arkiv/juliette/

SKIT!    
    ah Juliette. Den mer intressanta av de två systrarna, betydligt intressantare än den dygdfulla Justine.

Vore rätt intressant pjäs att se.
  • PrimitivMan
    MrsAssault skrev 2011-12-22 00:21:57 följande:
    Hej jag har en bebis Solig
    Grattis MrsA! Hoppas att din förlossning var bättre än den var för vårt första (andra blev planerat kejsarsnitt) tog 50 timmar sen vi kom in + 4.5 kg kluns till baby.  

Är det ditt första barn?
  • PrimitivMan

Såg en tråd igår där ngn frågade om det fanns någon kändis som skrev på forumet (i sex delen då alltså). Kom då att tänka på, vilken kändis skulle det vara kul att "hänga med" på FL.

Med tanke på att Carolina Gynning skall ha barn så är det en rätt intressant kandidat tycker jag. Smart, sexig och verkar fullständigt sanslös. Jag blir alltid full i skratt när jag ser henne, typ med sin stora ögon fyrar av en helt vansinnig kommentar. Tror att hon har rätt många djup för den delen och "more than meets the eye" helt klart.

Vilka kändisar skulle ni tycka var intressanta ?

• PrimitivMan
    MrsAssault skrev 2011-12-22 10:55:08 följande:
    Detvar hemskt, epiduralen fungerade i ca 4 timmar av 16 men han var inte så enorm, 4 kg. 54 cm lång iofs
    Det finns vissa tillfällen när man är glad att man inte är kvinna, förlossning är ett sådant tillfälle.
  • PrimitivMan

Hur kommer det sig att de ämnen som medför längsta (och mest frekvent återkommande) trådarna (på S&S) 0å Fl är:

a) Rakat eller inte rakat
    b) Hemskt att mannen ser på porr

Är det verkligen så viktiga och intressanta ämnen? Eller har jag missat något

• PrimitivMan
    Anton Chigurh skrev 2011-12-25 19:23:29 följande:
    Ett tips. Ifall den totala apokalypsen kommer över oss. Så ni vet var och vad ni skall handla.

Ni behöver inte tacka mig. Inte alls.
    Varför sa du inte det här innan jul. Det är ju den perfekta presenten till någon som har allt och som vill vara förberedd på allt.
Svar på tråden Trash-tråden