Inlägg från: PrimitivMan |Visa alla inlägg
  • PrimitivMan

Trash-tråden

Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-17 23:37:26 följande:
    Åt hon den?
    "bara" skar av den. Mannen i fråga fick den ihop sydd och blev kändis. Så kan det gå
  • PrimitivMan

Vet inte riktigt vad som är värst hatbrott eller skära/bita av kukar .

Meh jag är seg som bara den men måste hålla mig vaken ett slag till. Väntar på att tonårsdottern skall komma hem från fest (och skall åka hem själv med taxi vilket oroar mig en smula). Tur att hon är ordentlig och inte alls som sin pappa.

• PrimitivMan
    Agridulce skrev 2011-12-18 00:12:18 följande:
    Allt som inkluderar borttagande av kuk borde räknas som hatbrott hävdar jag.

Duktig pappa som håller sig uppe. Sist jag åkte taxi hamnade jag med en riktig skummis. Man borde nog inte hänga ute så sent på stan men det är ju så svårt att sluta i tid när man har trevligt.
    Hon befinner sig på privat fest i en av de mer fashionabla delarna av staden så det är kanske inte så farligt. Oroar mig mer för suspekta taxi chaufförer eller att taxin jag beställt inte dyker upp när den skall. Har lite dåligt samvete att jag inte hämtar men var ju bortbjuden tidigare ikväll
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-18 15:23:55 följande:
                                                   {#emotions_dlg.flower}MRS ASSAULTS BEBIS ÄR PÅ VÄG!{#emotions_dlg.flower}
    Lycka till MrsA. Hoppas att allt går så smärtfritt som möjligt
  • PrimitivMan
    Agridulce skrev 2011-12-18 17:44:07 följande:
    Önskar er alla en God Jul och Gott nytt år!

Ville bara logga in och höra av mig. Vissa av er är verkligen helt underbara. {#emotions_dlg.flower}
    God jul och gott nytt år Skål
  • PrimitivMan
    Yoyna skrev 2011-12-18 21:40:43 följande:
    Hahaha, va fint att önska att det ska gå så smärtfritt som möjligt. Det är ju annars en sällan uttalad önskan i våra (?) kretsar...
    hehe fast man är nog rätt kinky om man går igång på födslovärkar
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-18 22:16:45 följande:
    MRS HAR BLIVIT MAMMA!!! Skål{#emotions_dlg.flower}HjärtaNalleBaby
    Grattis MrsA. Hoppas att allt är bra med både mamma och barn. Skål
  • PrimitivMan
    Agridulce skrev 2011-12-18 22:42:00 följande:
    Det måste det vara eftersom jag har fått ludna handflator.
    Dte är bara bra så du slipper frysa om händerna nu på vintern.
  • PrimitivMan
    Agridulce skrev 2011-12-18 22:51:02 följande:
    Japp! Man kanske borde köra några vändor till.
    Fast egentligen är det väl bara av manlig onani man får ludna handflator. Den kvinnliga motsvarigheten är väl snarast russinfingrar. Kan det lätt bli om man utsätter sina fingrar för allt för mycket fuktighet. Som man kan man råka ut för båda åkommorna.
Svar på tråden Trash-tråden