Inlägg från: Ermenegildo |Visa alla inlägg
  • Ermenegildo

Trash-tråden

Anton Chigurh skrev 2012-11-16 23:16:32 följande:
    Du tänker Bungy-jump här, eller ???
    Flygkapare pacificerar resenärerna genom att dra ner brallorna på anklarna. Tänk att sitta i ett kapat plan i flera timmar med Petter-NIklas öppen för handelsresande Andersson i sätet bredvid. Det är faktiskt min värsta flygrädsla.
    Förr visste jag inte hur jag skulle avsluta mina inlägg men nu
  • Ermenegildo
    Agridulce skrev 2012-11-16 23:31:59 följande:

Uuuuuuh! Påminn mig att vi aldrig ska flyga ihop.
    Jo, fast nu har jag ju kalsonger. När jag flyger.
  • Ermenegildo
    ulfsas skrev 2012-11-19 10:44:32 följande:
    Har bara Prosecco i kylenSkål
    Nu är jag visserligen Italien-fan men är det inte Champagne kan man lika gärna låta bli det mousserande. Ja, kalla mig snobb men det känns som jag testat all världens cavor, prosecchi, sydafrikanskt och amerikanskt bubbel och de smakar alla pyton. Jag tar hellre ett glas äkta vara än en flaska dussinbubbel. Har man inte tillgång eller råd med det äkta är det mycket bättre att njuta av ett vanligt gott vitt vin.

Det är vad jag har att säga om den saken. Fortsatt trevlig måndag.  
  • Ermenegildo

Man KAN säga "han är större än mig". Det finns inget tyst "är" efter mig i exemplet. Just saying.

• Ermenegildo
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-20 18:39:05 följande:
    Jag har större rumpa OCH större tuttar än resten av kroppen

Är det på lördag du fyller år? 
    Hej, får jag vara med, jag har också jätterumpa och jättetuttar!!
  • Ermenegildo
    PrimitivMan skrev 2012-11-21 11:00:39 följande:

Är "ordning och reda" typiskt manligt. oops.

Jag har flera omanliga drag:

- Jag tycker dte är skönt att vara passagerare och låta kvinnan köra (även när det inte är efter en fest)
    - Är väldigt ointresserad av sport. Av någon anledning har jag alltid råkat ut för väldigt sportintresserade kvinnor. Har alltid varit jag som suckat när det är OS/friidrottsgala  etc
    - Jag tycker inte att tvätta bilen är bästa lördagsnöjet eller för den delen att tvätta bilen överhuvudtaget är så viktigt.
    - Överlåter gärna betala räkningar för jag glömmer altid betala i tid etc.
    - Är inte speciellt intresserad av kläder/mode men är  ett märkesbög, för att kvalitet märks när man bär det. Skulle hellre dö än att handla på Dressman.  (bla pga deras reklam)
    - Bakar/lagar mat hellre än snickrar 
    - Ibland smörjer jag in mina händer med handkräm    
    Håller i stora drag med. Fast det är alltid jag som kör och fickparkerar (och använder INTE helautomatisk park assist). Handkräm borde jag använda så här års men glömmer.

Jag kan lägga till listan att jag ogärna dricket mycket öl. En öl till maten är supergott men ska man sällskapsdricka blir det skumpa, drinkar eller möjligen vin.  
  • Ermenegildo

Är det någon på FL som kan svara på hur Kakaas bak doftar?

• Ermenegildo
    Kakaa skrev 2012-11-22 14:43:50 följande:
    Min röv lr mitt bakande? :o

how to destroy a perfectly good joke....
  • Ermenegildo

Apropå sex slötittade jag på det där Fråga Olle igår. Jag har svårt att tänka mig något program som gör mig mer avtänd. Där var bland annat några tatuerade miffon som pippade på TV. Det var vidrigt och nästan tragiskt.

• Ermenegildo
    PrimitivMan skrev 2012-11-23 11:07:04 följande:

Var det vidriga att de var fula eller att de pippade i tv eller just kombinationen? Av någon anledning så blir man ofta utsatt av att se personer nakna som man absolut inte vill se nakna medans de man vill se nakna får man inte se. Borde vara tvärtom .

Sen å andra sidan tycker jag det är trevligt att folk trivs fastän de inte är modellsnygga. Men att visa upp sig i TV, bloggar etc är kanske inte nödvändigt.    
    Kombinationen. Det är någonting med det där programmet som är så totalt osexigt. I försöken att göra sex naturligt och ta bort alla tabun blir det bara trist och osmakligt. Jag är konstig, jag pratar väldigt öppet om sex med den som jag ska eller kan tänka mig att ha sex med men jag skulle inte sitta och prata sex med kreti o pleti och de som gör det är osexiga i mina ögon. Det ska vara lite hemligt.
Svar på tråden Trash-tråden