Inlägg från: I Blackrose I |Visa alla inlägg
  • I Blackrose I

Trash-tråden

Memoar skrev 2012-01-06 00:34:17 följande:
    Men nu antar du själv igen. Hela din text är ett antagande och därmed motsägelsefull.

Du menar till skillnad mot det du skrev att vi är otrogna, saknar självrespekt och en massa annat du fick ur dig? Okej.
    Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-01-06 00:36:08 följande:

Hahahahahaaaa long time no hear det uttrycket!!!
    Underbart.
    Hade en väninna som sa det heeela tiden, till allt.
    Hon sa också "jag är muslim som fan, men inget kan få mig att sluta äta gris".  
    Kamran brukar säga "Muslimer får inte dricka alkoholdrycker under 40%. Det är Haram".
  • I Blackrose I
    Memoar skrev 2012-01-06 00:38:16 följande:
    Eftersom du spekulerar och därmed undrar? Min mamma är från Sverige och pappa från Kuba. Jag är född och uppvuxen i sverige. 
    Mina sexuella preferenser har du absolut inget värde av att veta. Men fortsätt du att fantisera, det bjuder jag på!
    Halvkatolik?!

*Gör korstecknet*
  • I Blackrose I
    HäxanSurtant skrev 2012-01-06 00:38:51 följande:
    Ibland behövs det med syrran Yin och yan, balans!

Åhh mat... gahhh, fast imorgon skall jag laga en jävla massa köttfärs saker och frysa in så middag blir enklare i framtiden, pannbiff, köttbullar, köttfärslimpa och järpar eller hamburgare, icke beslutat ännu, men 2 Kg köttfärs står på upptinande i kylen, kl 10 ramlar vänner in, fullt ös till halv 2 då hämtar Frejas pappa henne, jo så skall jag färga håret på kompisen också. De är ju dumt att typ göra inget har jag läst!
    Köttbullar med ädelost i mitten är urgott. Nu blev jag hungrig...

Ja, fram till nu har jag haft så mycket att jag inte hunnit tänka så mycket. Förstår inte att det redan har gått en månad sen jag flyttade!!! Men nu börjar jag komma till ro här och då börjar gamla vanor gräva sig fram.   
  • I Blackrose I
    Memoar skrev 2012-01-06 00:43:32 följande:
    Missade du mitt andra inlägg i tråden där jag citerade det första? Om fallet är så förstår jag att du tar åt dig. 
    Har du däremot sett den men ändå väljer att ställa frågan, kan jag tyvärr inte hjälpa dig. 
    Jag vet inte vilken inlägg du menar och orkar inte leta fram den. Jag läste från den sidan där jag själv började skriva.

Varför är du inne i en tråd där du uppenbarligen blir upprörd? Självplågeri? Jag vet att shia har en cremoni där dom plågar sig själva men aldrig hört talas om något om katolikerna. Arvsynden går i arv inom familjen inte genom FL/Internet om du har förstått det fel.    
  • I Blackrose I
    och skrev 2012-01-06 00:45:21 följande:
    Alltså, jag har verkligen saknat dig Rose! Massor!
    Fast om du behöver hjälp med något vill du väl hellre ha hjälp av mig?  
    HjärtaKyss

Har saknat er också. Jättemycket.  
  • I Blackrose I
    HäxanSurtant skrev 2012-01-06 00:46:38 följande:
    OM man äter mögelost är det säkert det, men det gör inte jag, eller jo brie ibland, men jag pallar fan inte ost med gröna eller blå mögelbitar, äter hellre barkbröd i resten av mitt liv och blir vegan på köpet!

Förstå om du inte hunnit tänka babe... Fick du din julklapp förresten???
    JA, jag har fått min julklapp. Min lilla Jaguar. Lägger in bild på honom till nästa gång. Min lilla älskling.

Jag måste gå tjejer. Måste hinna en sväng till affären.

PUSS på er.    HjärtaNalle 
  • I Blackrose I

Smyger in en snabbis.....

Mycket bättre ämne ni har idag.
    Jag älskar verklighetsbaserade böcker. Mina absolut bästa favoriter är :

Vi lyser som Guld av Azar Mahlojian
    http://www.bokus.com/bok/9789173891820/vi-lyser-som-guld-ett-reportage-om-zoroastrier-i-exil/

Daughter of Persia: A Woman's Journey from Her Father's Harem Through the Islamic Revolution av Settareh Farmaian. Den här boken är bara så jävla bra. Enda anledningen till varför jag inte rankar den som nummer 1 är av lojalitet.
    http://www.amazon.com/Daughter-Persia-Journey-Fathers-Revolution/dp/0307339742

På tredje plats har jag ondskan av Jan Guillou följd av Davincikoden och änglar och demoner av Dan Brown.   

• I Blackrose I
    MrsAssault skrev 2012-01-06 16:31:39 följande:
    såklart

En liten bestämd pojke? Så söt. Glad (Ska ringa K och påminna honom...)
  • I Blackrose I
    MrsAssault skrev 2012-01-06 16:52:17 följande:
    Hej! Jag tänkte maila men blev magsjuk osv.. ska ta tag i det snart haha hoppas du har det bra! Puss
    Hej

Det är lugnt. Jag fick ditt nummer men hunnit inte ringa K. Ska göra det om en stund.  
Svar på tråden Trash-tråden