• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Anton Chigurh
    och skrev 2011-12-14 19:17:26 följande:
    Ett annat alternativ hade varit att skjuta av trädet, men jag har inte tillräcklig koll på vad som krävs för att fälla ett träd. Granatkastare?
    Du skall få lite konkreta tips senare ikväll, ÄLSKLING. Jag har testat båda det ena och det andra. På riktigt. Återkommer.
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Yoyna

Mrs: tro mig, det går att hinnsvepa sig själv. Inget jag rekommenderar andra dock.

Det låter bra att du känner dig skum!!! det här kommer bli jättespännande!

• Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-14 19:24:51 följande:
    23 menar du.
    Försök inte villa bort en gammal man bara för han sitter på en öppen traktor i ingenmansland. I snöstorm.

24. Och inget annat. 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Kattdamen
    MrsAssault skrev 2011-12-14 19:20:13 följande:
    Jag undrar om han inte är på gång nu snart iallafall, känner mig helt skum.
    Jag räknar med att du inte kommer använda smärtlindring. Var en kvinna för fan.
  • Yoyna

Och, jag kunde iofs fällt ett träd men nyfällt trä är inget vidare att jobba med tyvärr!

Anton, ser fram emot din redogörelse!

(självklart har jag alltid lämplig skyddsutrustning när jag arbetar, försäkringen täcker så dåligt annars... )

• MrsAssault
    Kattdamen skrev 2011-12-14 19:29:12 följande:
    Jag räknar med att du inte kommer använda smärtlindring. Var en kvinna för fan.
    Har ingen aning haha får väl se hur ont det gör
  • lille Birger
    MrsAssault skrev 2011-12-14 19:38:43 följande:
    Har ingen aning haha får väl se hur ont det gör
    Det kommer nog gå bra, tror jag.
  • MrsAssault
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-14 19:22:35 följande:
    Men gud vad coolt!
    Hur känner du dig skum?
    Och om du inte hinner rapportera på FL, räknar jag faktiskt med ett sms.  På RIKTIGT.  
    Alltså jag vet inte, har varit helt slö hela dan och lite illamående. Och det trycker som fan neråt. Ont i ryggen fast inte som innan utan längre ner. Äh, jag vet inte. Det är skumt bara

Klart du får sms!!
  • MrsAssault
    Yoyna skrev 2011-12-14 19:27:33 följande:
    Mrs: tro mig, det går att hinnsvepa sig själv. Inget jag rekommenderar andra dock.

Det låter bra att du känner dig skum!!! det här kommer bli jättespännande!
    Jaaa men jag vet inte, har inga värkar eller så. Äh jag vet inte, känner mig skuuuum
  • Aynrand
    MrsAssault skrev 2011-12-14 19:20:13 följande:
    Jag undrar om han inte är på gång nu snart iallafall, känner mig helt skum.
    jag kanske vinner haha jag sa att grabben skulle komma imorgon eller  den 15.de ju

Kom igen grabben låt mig vinna!!!!!!!!!!!
    I thank God I was raised Catholic, so sex will always be dirty