• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Nice Girl Wrong Place
    lille Birger skrev 2011-12-14 18:52:18 följande:
    Jaha? Så då är killen med ansiktet i rumpan bara hennes assisten eller?

Nej, en hemorojd.
    Eau de Salope
  • och
    lille Birger skrev 2011-12-14 15:24:41 följande:
    Undrar om Och blir imponerad av mig om jag berättar för henne att jag åt helt vegetarisk lunch idag! Drömmer
    Gullig du är. Solig

Jag lovar att bjuda dig på lite glögg för att visa min uppskattning. När väl glöggen har kommit hit, vill säga.

Anton? Skrikandes   
    The hard way is the right way.
  • Yoyna

Nej, nu tycker jag helt ärligt att ni är bisarra och smått äckliga på riktigt...

Puss på er (snälla, bli som vanligt???)

• Nice Girl Wrong Place
    Yoyna skrev 2011-12-14 18:56:09 följande:
    Nej, nu tycker jag helt ärligt att ni är bisarra och smått äckliga på riktigt...

Puss på er (snälla, bli som vanligt???)

Hahaha...
    Aynrand är kåt, allt är som vanligt.

Hur mår du sötnos?
    Jag drömmer om ett varmt bad!    
    Eau de Salope
  • lille Birger
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-14 18:53:38 följande:
    Nej, en hemorojd.
    Ok, tänkte att han annars var typ praktiserande proktolog/gybekolog som får göra grovjobbet.
  • Nice Girl Wrong Place
    lille Birger skrev 2011-12-14 18:58:27 följande:
    Ok, tänkte att han annars var typ praktiserande proktolog/gybekolog som får göra grovjobbet.

Grovjobbet ja...
    Eau de Salope
  • Anton Chigurh
    och skrev 2011-12-14 18:55:29 följande:
    Gullig du är. Solig

Jag lovar att bjuda dig på lite glögg för att visa min uppskattning. När väl glöggen har kommit hit, vill säga.

Anton? Skrikandes   
    Det är en uppdatering på gång angående min långa färd, ooh underbara Anneli, Hjärta kommer lite senare ikväll. 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • och
    Yoyna skrev 2011-12-14 16:30:27 följande:
    Anton!!! Nu har jag jobbat i verkstan hela dagen! Har gjort en slev i ek förstås, hade inget lämpligt material i lönn tyvärr däremot en bit päron eller äpple, lite osäker på vad det var, men det är så fin ådring på frukt-träd! om det var lite smidigare att lägga in bilder skulle jag fota och visa dig (och och!)

För intresserade slynor kan jag även berätta att jag valt att göra dom relativt platta och av olika storlek vilket iofs kan vara bra beroende på vilken kastrull man använder men som även är av intresse vid andra tillfällen...
    Duktig du är. {#emotions_dlg.flower}

Fast du borde dragit på dig dina Gore tex-kläder, gummistövlar med stålhätta, och tagit motorsågen och gett dig ut i skogen och sågat ner en rönn. Det hade jag gjort. Om jag var du.
    The hard way is the right way.