• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • MrsAssault
    Yoyna skrev 2011-12-14 16:32:46 följande:
    Vinner man Smicker??? Mrs kom hit till mig den 16:e så ska jag hinnsvepa dig!!!
    Kan man hinnsvepa sig själv? men nä okej jag kanske svänger förbi då haha
  • Anton Chigurh
    och skrev 2011-12-14 19:01:00 följande:
    Duktig du är. {#emotions_dlg.flower}

Fast du borde dragit på dig dina Gore tex-kläder, gummistövlar med stålhätta, och tagit motorsågen och gett dig ut i skogen och sågat ner en rönn. Det hade jag gjort. Om jag var du.
    Det hade definitivt varit betydligt mer manligt. Även om Yoyna råkar va en dam. Skickligt att du observerade felet där. Det blir en extra belöning för det när jag anländer. 

Och Yoyna, det kommer svar på ditt inlägg. Hav förtrösten. Anton har svår å hinna med alla beundrarna här på FL.
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • och
    Anton Chigurh skrev 2011-12-14 19:15:18 följande:
    Det hade definitivt varit betydligt mer manligt. Även om Yoyna råkar va en dam. Skickligt att du observerade felet där. Det blir en extra belöning för det när jag anländer. 

Och Yoyna, det kommer svar på ditt inlägg. Hav förtrösten. Anton har svår å hinna med alla beundrarna här på FL.
    Ett annat alternativ hade varit att skjuta av trädet, men jag har inte tillräcklig koll på vad som krävs för att fälla ett träd. Granatkastare?
    The hard way is the right way.
  • lille Birger
    Kattdamen skrev 2011-12-14 19:04:58 följande:

En riktig man!

Vilka stora bröstmuskler han har. Det ser ut som 2 plattor på bröstet.

Är det verkligen snyggt med sådär stora muskler?
  • och
    MrsAssault skrev 2011-12-14 19:20:13 följande:
    Jag undrar om han inte är på gång nu snart iallafall, känner mig helt skum.
    Jag håller tummarna.
    The hard way is the right way.
  • Nice Girl Wrong Place

Men gud vad coolt!
    Hur känner du dig skum?
    Och om du inte hinner rapportera på FL, räknar jag faktiskt med ett sms.  På RIKTIGT.  
    Eau de Salope
  • Anton Chigurh
    Nu jävlar kniper du ihop till den tjugofjärde (december). Och det är en order.
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Nice Girl Wrong Place
    Anton Chigurh skrev 2011-12-14 19:23:36 följande:
    Nu jävlar kniper du ihop till den tjugofjärde (december). Och det är en order.
    23 menar du.
    Eau de Salope