• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Kattdamen
    MrsAssault skrev 2011-12-15 14:45:54 följande:
    Översätt "män är män och män bör vara i köket" till engelska i google translate
    Jag håller med dem.
  • Aynrand
    MrsAssault skrev 2011-12-15 14:32:46 följande:
    Jag är en dam med stil och klass
    i dina drömmar men jag tycker att du definitivt har klass, du bara ger klass en ny definition och jag menar det!
    I thank God I was raised Catholic, so sex will always be dirty
  • Aynrand
    MrsAssault skrev 2011-12-15 14:33:42 följande:
    Tror ni man kan pressa på magen så han kommer ut?
    jepp som en finne alltså!
  • Aynrand
    MrsAssault skrev 2011-12-15 14:38:21 följande:
    Det har vi bett om sen eldkvarn brann
    det finns fast i en sluten tråd som några här har tillgång till ju...vad säger ni...ni som vet...
  • Kattdamen
    Aynrand skrev 2011-12-15 14:52:52 följande:
    det finns fast i en sluten tråd som några här har tillgång till ju...vad säger ni...ni som vet...
    Jag tycker du ska skicka en bild till mig i min mejl.
  • Yoyna

Jag hatar julen!!! Från och med nu! Vill inte vara med längre. Har fan handlat "de sista" julklapparna fem gånger nu!!! Sjukt less.

Jaja...

• Kattdamen
    Med en tändsticksask bredvid för jämförelse.
  • Agridulce
    Alltså jag uttalar mig inte. Jag rodnar och svimmar bara jag ser den. Förvånad
    Naughty by nature
  • Agridulce
    Yoyna skrev 2011-12-15 14:53:41 följande:
    Jag hatar julen!!! Från och med nu! Vill inte vara med längre. Har fan handlat "de sista" julklapparna fem gånger nu!!! Sjukt less. Jaja...
    Mäh!
    Du skulle tagit en fika med mig i stället. Lovar att jag kan lugna ner dina nerver.
    Ska du hänga med oss på resa i stället?
    Naughty by nature