• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • och
    MrsAssault skrev 2011-12-15 14:45:54 följande:
    Översätt "män är män och män bör vara i köket" till engelska i google translate
    The hard way is the right way.
  • Kattdamen
    Aynrand skrev 2011-12-15 15:21:30 följande:
    Balls menar du?
    Nej, stakar.
  • Aynrand
    Kattdamen skrev 2011-12-15 15:21:54 följande:
    Nej, stakar.
    mysigt
    I thank God I was raised Catholic, so sex will always be dirty
  • Agridulce
    Aynrand skrev 2011-12-15 15:20:08 följande:
    Jul i Thailand menar du?
    Exakt. Typ var som helst men inte i Stockholm.
    Hatar julfirande och alla måsten. Bläääää!
    Naughty by nature
  • PrimitivMan
    Agridulce skrev 2011-12-15 15:13:50 följande:
    Klart att det ska vara en kuktråd. Jag har fullt upp med min egen rumpa och vädret är mig egalt.
    Jaha, du bara tänker på nöjen du. Några preferenser på kukar? En stor och skräckinjagande, en liten och rapp eller kanske bara en som är helt perfekt?
  • Agridulce
    Aynrand skrev 2011-12-15 15:19:11 följande:
    det fanns en site girlscorner tror jag där man kunde skicka in en bld av sin kuk och tjejerna kunde rösta fram veckans, månadens årets kuk...hilarious!
    kanske dags för er att ta det igen...det finns nog det manliga underlag ni behöver på FL......ni kan skapa olika kategorier...korv med skinn , korv utan skinn (eller hur Mrs Assault?)

what else?
    Måste spana i kväll.
    Säg mig Aynrand, finns din inlämnad där? Har du fått några röster?
    Naughty by nature
  • Aynrand
    Agridulce skrev 2011-12-15 15:25:43 följande:
    Exakt. Typ var som helst men inte i Stockholm.
    Hatar julfirande och alla måsten. Bläääää!
    Jag tycker att ni skall göra nå´t ovanligt i stället för Thailand...vill du ha en fantastiskt bra idé för dig och din man?
  • Aynrand
    Agridulce skrev 2011-12-15 15:29:46 följande:
    Måste spana i kväll.
    Säg mig Aynrand, finns din inlämnad där? Har du fått några röster?
    nej min fanns inte där....haha
  • Agridulce
    PrimitivMan skrev 2011-12-15 15:28:19 följande:
    Jaha, du bara tänker på nöjen du. Några preferenser på kukar? En stor och skräckinjagande, en liten och rapp eller kanske bara en som är helt perfekt?
    Perfekt låter ju alldeles utmärkt skulle jag säga.
    Naughty by nature
  • Agridulce
    Aynrand skrev 2011-12-15 15:30:57 följande:
    Jag tycker att ni skall göra nå´t ovanligt i stället för Thailand...vill du ha en fantastiskt bra idé för dig och din man?
    Naturligtvis skulle något ovanligt vara trevligt men med en veckas marginal känns alla typer av kreativitet körda.
    Ett annat alternativ är alperna men jag vägrar om jag inte vet att det är ordentligt med snö. Då väntar jag hellre och åker i vår.
    Naughty by nature