• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Agridulce
    Aynrand skrev 2011-12-15 15:31:51 följande:
    nej min fanns inte där....haha
    Liar liar pants on fire!
    Naughty by nature
  • och

Jag ska vara snäll nu, så jag hinner jobba upp lite goodwill innan jul och inte blir utan julklappar.

Du har en jättefin kuk Aynrand, glöm det där jag skrev om Napoelon och grodätande fransmän.

Okej?  

The hard way is the right way.
  • Kattdamen
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-15 15:41:15 följande:
    Oh ja pratar ni om Aynrands kuk?
    Mitt favoritämne... 
    Brukar du ha den i din mun?
  • Aynrand
    Agridulce skrev 2011-12-15 15:35:37 följande:
    Naturligtvis skulle något ovanligt vara trevligt men med en veckas marginal känns alla typer av kreativitet körda.
    Ett annat alternativ är alperna men jag vägrar om jag inte vet att det är ordentligt med snö. Då väntar jag hellre och åker i vår.
    det fixar sig...
    Jag föreslår en resa till New Orleans...ni skall bo i franska kvarteret och göra riktigt trevliga utflykter i "the bayou" och runt trust me det kommer att bli minnesvärt..jag har varit där men inte runt Jul....
    du hittar både flyg och hotell
    I thank God I was raised Catholic, so sex will always be dirty
  • Aynrand

Hej NG...Äntligen är du tbx!

• Aynrand
    och skrev 2011-12-15 15:35:59 följande:
    Jag ska vara snäll nu, så jag hinner jobba upp lite goodwill innan jul och inte blir utan julklappar.

Du har en jättefin kuk Aynrand, glöm det där jag skrev om Napoelon och grodätande fransmän.

Okej?  
    du brukar ju vara snäll...eller?
  • PrimitivMan
    Aynrand skrev 2011-12-15 15:43:27 följande:
    det fixar sig...
    Jag föreslår en resa till New Orleans...ni skall bo i franska kvarteret och göra riktigt trevliga utflykter i "the bayou" och runt trust me det kommer att bli minnesvärt..jag har varit där men inte runt Jul....
    du hittar både flyg och hotell
    Kan jag absolut hålla med om. N.O. är väldigt trevligt. Dock har jag inte varit där efter Katrina.
    God mat har de också.
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2011-12-15 15:45:13 följande:
    Hej NG...Äntligen är du tbx!

Hej Aynrand, hoppas du mår bättre!
    Jag har abstinens!  
    Eau de Salope
  • och
    Aynrand skrev 2011-12-15 15:46:22 följande:
    du brukar ju vara snäll...eller?
    Jag är alltid jättesnäll men blir missförstådd ibland.
    The hard way is the right way.