Inlägg från: Yoyna |Visa alla inlägg
  • Yoyna

Trash-tråden

NG, tror du det? kanske bäst att jag, för en gångs skull , stänger min mun!

• Yoyna

NG, jo jag vet att det är en mans fel att min mun är öppen Men tack för att du försökte släta över det!

sov gott alla, dröm ...

• Yoyna

Hej på er!

Mycket medveten om att det är jul snart. min dotter är väldigt besviken över att vi inte tagit fram alla julsaker än... Så imorn ska jag ta fram det mesta, lika bra att ta allt på en gång! (inte julgranen).

Agri, förlåt! Klart jag borde legat i DIN soffa igår!!!

• Yoyna

Varför är det så att jag inte kan laga och äta middag i lugn å ro utan att ni producerar ungefär 100 högkvalitativa inlägg???

Mrs: Jag har inte heller bytt varken nick eller avatar under mina snart sju år på FL. Men jag är å andra sidan inte så värst provocerande heller!

• Yoyna

Mrs, Agri, Aynrand (å NG med för den delen): Självklart måste man tänka på hur man ser ut på BB!!! Det handlar ju om personalens arbetsmiljö!

Själv har jag rakat mig å sminkat mig innan jag åkte in. Båda gångerna! kändes väldigt viktigt just då av nån anledning...

• Yoyna

Mrs, haha! Jag är vig? Hade dusch då, har för mig att jag slängde upp ett ben i taget på termostaten. Sen körde jag på känsla!

• Yoyna

Hahaha, herregud! Ni är ju helt galna på riktigt!!! Tuuur att jag la mig tidigt igår, jag hade inte kunnat hänga med er, hade blivit alldeles för generad!

Hoppas ni får en bra dag! SoligSjälv har jag varit vaken sedan halv sex, gjort iordning ungarna och dessutom hunnit jobba trekvart. Ska sätta upp julpynt idag. Lätt manisk...?  

• Yoyna
    Agridulce skrev 2011-11-30 07:42:23 följande:
    God morgon!
    Kanske en aningens manisk Y?
    Själv ska tant inleda dagen med fotvård så hon kan stå vackert vid kvällens mingelparty.

*slitit sig loss från tvångströjan och visar tänderna...*

Vaaaarföööör kan du aldrig bjuda med mig på anågon av alla din tillställningar??? Jag har ju sagt att jag ska sköta mig exemplariskt!!!    
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-11-30 08:05:38 följande:

Åh jag hatar tomtar!!!

Puss!
    Nej, varför??? Tomtar är ju bäst!  Nu har jag pyntat överallt, går runt i röda underkläder och tomteluva och dricker glögg...

• Yoyna
    och skrev 2011-11-30 13:25:06 följande:
    Jag ska skärpa mig i en kvart från och med nu.

Skärp är annars bra för att spänna fast någon i en säng. Har jag hört.

Svar på tråden Trash-tråden