Inlägg från: Yoyna |Visa alla inlägg
  • Yoyna

Trash-tråden

Tummar upp is the thing of the day!

Det är freeedag! *tummen upp*

(NG, skulle kunna fota å skicka ett riktigt töntigt mms till dig när jag gör tummen upp! )

• Yoyna
    MrsAssault skrev 2011-12-02 11:17:50 följande:
    Jaha så man måste gå upp kl 7 för att kunna hänga med här numera..

God morgon Mrs!
  • Yoyna
    I Blackrose I skrev 2011-12-02 11:29:55 följande:
    Hej sötis Kyss
    Tack, än så länge är det okej men jag lär väl få det så småningom. Har så mycket annat att tänka på att jag inte tillåter mig själv att tänka på torsdag.
    Du kommer alldeles säkert att ha så fullt upp hela tiden att du inte hinner känna.. Sen i bilen på väg till Arlanda kommer du att överumplas av känslor Då får du hålla din man i handen å tänka på att vi ändå finns i närheten
  • Yoyna
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-02 09:22:16 följande:
    Men du har ju totalt missat den bästa typen av kvinna.
    Den riktiga slynan som bor i den respektabla kvinnan, där de tillsammans dansar fram i livet på höga klackar. 
    Jag somnade mitt i alltidhop men tackar dig för att du förstår hur jag tänker
  • Yoyna
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-02 10:22:41 följande:
    Eftersom jag är så underbart ödmjuk, reseverar jag mig för feltolkningar från min sida.    

Eftersom jag som sagt behagade somna mig igenom förmiddagen läser jag igenom tråden och upptäcker en hel del underbart!

• Yoyna
    I Blackrose I skrev 2011-12-02 11:45:29 följande:
    Tack du fina. Jag menar varenda ord men jag kommer aldrig glömma er. Varenda av en som gjort intryck på mig finns nämnda i mina dagböcker. Har skrivit flera sidor om vikta kläder, städning och lite annat där du har blivit nämnd flera gånger.
    Ååh baby! {#emotions_dlg.flower} (U know me! ) Du är btw en av få som fått mig att gråta över internet!
  • Yoyna

För att allt ska gå rätt och riktigt här (eftersom vi håller hårt på det) så ska jag villigt erkänna att jag för det mesta går runt i jeans å sneaker och att jag har vinterskor som lämpar sig för ett hårt liv på landet ;.)  Men jag har inga problem med att vara sexig i det! Eller att för den delen ha kort kjol när andan faller på... 

• Yoyna
    Aynrand skrev 2011-12-02 12:03:34 följande:
    du låter som en lyxhustru...?
    har du högklackade tofflor ?

Ja, vissa dagar är det lite lyxhustru över mig

Men nej tyvärr, inga högklackade tofflor. Duniga och lurviga så att jag inte fryser när jag tassar omkring i spetsnattlinne på våra kalla stengolv... Drömmer 
  • Yoyna

BJ, testat de nya polkaskumtomtarna? Grymma!!! Säkert goda lite varma oxå!

Svar på tråden Trash-tråden