Inlägg från: Yoyna |Visa alla inlägg
  • Yoyna

Trash-tråden

Nice Girl Wrong Place skrev 2011-11-30 14:15:29 följande:
    Ordfattig kanske...men det är ju inte riktigt rätt.

Fåordig tänkte jag på först men det stämmer ju liksom inte.
  • Yoyna
    Aynrand skrev 2011-11-30 14:14:22 följande:
    jag visste inte att Nalle Puh var pedofil

Men hon var väl inget barn? Hon har ju tuttar??? Och jag tycker inte att Nalle Puh utstrålar speciellt mycket gubbsnusk på den bilden, snarare en lätt förvåning...
  • Yoyna
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-11-30 14:09:48 följande:

Haha...
    Priceless!!!

Mm, vilken julklapp! Tomten har varit snäll? Eller vänta, det är ju jaf som har varit snäll!!!! Varje, varje dag! Shit va jag ska få
  • Yoyna
    lille Birger skrev 2011-11-30 14:22:08 följande:
    Jag tycker synd om Nalle Puh. Gråter
    Vet du, det gör jag med! Han ser inte helt bekväm ut i den situationen!
  • Yoyna

Avigast!!! Ber om ursäkt! Du är ingen tråddödare. jag har haft fullt upp med julpynt idag.

Haha, kan förstå ditt uttalande om att känna sig ful på slutet av graviditeten. Jag brukar säga att när man är så less att man skiter i att det kommer att göra ont och längtar efter smärtan, då börjar det bli dags!

• Yoyna

Mrs: det finns inga tips tyvärr. Din kropp kommer att sätta igång det hela när det är dags och då kommer du ja bättre förutsättningar att orka om du tar det lugnt än om du försöker provocera fram något.

Det ena tips jag kan ge dig är att om du börjar få förvärkar kan du testa färdknäppen och låta din man komma i dig, gärna ett par gånger.

• Yoyna

NG: jo, sperma innehåller Prostaglandin som kan påverka livmoderhalsen och modermunnen. Men i sådan liten mängd att det krävs ett antal täta utlösningar för att fp effekt och om kroppen inte är redo händer inget alls.

• Yoyna

Suck, inte en ledig stund idag! Kan ingen komma å hjälpa mig lite?

Svar på tråden Trash-tråden