• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • lille Birger

Förra året byggde jag en jättefin snökoja som jag inredde med granris och kuddar. Sen bjöd jag in mamma och pappa på fika i kojan.

• Perite FL
    lille Birger skrev 2011-12-17 19:20:08 följande:
    Förra året byggde jag en jättefin snökoja som jag inredde med granris och kuddar. Sen bjöd jag in mamma och pappa på fika i kojan.
    I år tycker jag du skall bjuda på Antons glögg.......
    A nuclear war can ruin your whole day.
  • Agridulce
    Perite FL skrev 2011-12-17 19:34:20 följande:
    I år tycker jag du skall bjuda på Antons glögg.......
    Äntligen en lördagkväll obokad från aktiviteter och svärmor har lämnat huset.
    Men kanske borde blanda ihop en Anton-glögg. Men jag har ingen stråh-rom bara läkarsprit, blir det för svagt då?
    Naughty by nature
  • Ernst Hugo
    Agridulce skrev 2011-12-17 19:45:33 följande:
    Men kanske borde blanda ihop en Anton-glögg. Men jag har ingen stråh-rom bara läkarsprit, blir det för svagt då?
    Läkarsprit funkar alltid Solig
    Come on katten - det svänger ju...
  • Perite FL
    Agridulce skrev 2011-12-17 19:45:33 följande:
    Näädå, kör på du, du kan alltid byta ut rödvinet mot apotekssprit för att höja upp smaknivån....
    A nuclear war can ruin your whole day.
  • Agridulce
    Ernst Hugo skrev 2011-12-17 20:00:00 följande:
    Läkarsprit funkar alltid Solig
    Ja, man hör ju på namnet att det är nyttigt.

Hej på dig sötnosen.
    Naughty by nature
  • Agridulce

Perite FL skrev 2011-12-17 20:00:10 följande:
    Näädå, kör på du, du kan alltid byta ut rödvinet mot apotekssprit för att höja upp smaknivån....
    Bra idé, känns som om det blir lite bett i den då. Tycker generellt att rödvinsglögg är för söt så det där är nog lösningen.

Med den här på skallen så borde jag ju kunna hålla ut åtminstone nån timme.
    Naughty by nature
  • Ernst Hugo
    Agridulce skrev 2011-12-17 20:08:18 följande:
    Ja, man hör ju på namnet att det är nyttigt.

Hej på dig sötnosen.

Djungelbjörnens glögg:

4 dl vit lättvinsglögg
    3 bitar hel kanel
    1 dl Calvados 

Värm på vit-glöggen med kanelen tills den blir ganska varm. Ta av från plattan och häll på Calvados.       
    Come on katten - det svänger ju...
  • Agridulce
    Ernst Hugo skrev 2011-12-17 20:44:59 följande:
    Djungelbjörnens glögg:
    4 dl vit lättvinsglögg
    3 bitar hel kanel
    1 dl Calvados 
    Värm på vit-glöggen med kanelen tills den blir ganska varm. Ta av från plattan och häll på Calvados.       
    Mums så när som på en sak....... Calvados? Det är ju ren tortyr mot calvan. Badbjörn! Skulle nog kunna tänka mig att byta ut den mot nån rom i stället.
    Nu existerar ju inte lättvinsglögg i det här hushållet så vi får avvakta och testa om någon dag. Kanske måndag förmiddag?
    Naughty by nature
  • PrimitivMan
    Perite FL skrev 2011-12-17 18:40:05 följande:

Pernille Rosendahl, 39 år, visst fan är hon otroligt vacker, riktigt sensuell på någet vis. Och Dansk. Givetvis.
    Åh ja. Hade hört hennes röst långt innan jag hade sett hennes röst. Hennes fd band Swan Lee är ett av det bästa som kommit från Danmark helt klart.

tex
    ">