• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • och
    Perite FL skrev 2011-12-17 11:59:08 följande:
    Exakt, fast det får nog bli i mellandagarna, jag har vissa problem med framkomligheten. Som du kanske vet.

Sen håller med dig, Anneli, hoppas jag får en fantastisk dag, med ett litet tillägg, att din dag blir ännu bättre.

För övrigt så behöver vi inte gå ut. Jag lagar såklart middag åt dig. Har modifierat receptet på köttfärslimpa något, så det blir en vegovariant istället som du absolut kommer att uppskatta. En riktig man äter det hans kvinna serverar.
    The hard way is the right way.
  • Yoyna

Hej Agri! Aj då, svärmor..? Tolkar det som att det inte är så bra?

Du skulle va här istället. Parmiddag/julbord! Värsta upplägget, jag ska ha ett blankpolerat rött äpple i munnen å vara lilla julgrisen! hahaha!

• Agridulce
    Yoyna skrev 2011-12-17 13:01:48 följande:
    Hej Agri! Aj då, svärmor..? Tolkar det som att det inte är så bra?

Du skulle va här istället. Parmiddag/julbord! Värsta upplägget, jag ska ha ett blankpolerat rött äpple i munnen å vara lilla julgrisen! hahaha!
    Nja, det är väl ok. Och hon brukar ha vett att gå hem tidigt.
    Då kanske jag borde åka ut till er sen? En hjälpande hand är ju alltid trevligt, eller?
    Naughty by nature
  • Yoyna

Agri, hihi! Ja hjälpande händer är bra. Mycket att ta reda på efter ett julbord ju!
    Puss

• Perite FL
    och skrev 2011-12-17 12:56:03 följande:
    För övrigt så behöver vi inte gå ut. Jag lagar såklart middag åt dig. Har modifierat receptet på köttfärslimpa något, så det blir en vegovariant istället som du absolut kommer att uppskatta. En riktig man äter det hans kvinna serverar.
    Och, som du redan vet, min underbara Goding, så är jag en riktig man. I alla avseenden.
    A nuclear war can ruin your whole day.
  • Perite FL
    Agridulce skrev 2011-12-17 13:16:31 följande:
    Nja, det är väl ok. Och hon brukar ha vett att gå hem tidigt.
    Då kanske jag borde åka ut till er sen? En hjälpande hand är ju alltid trevligt, eller?
    Definitivt, Agri, definitivt.
  • Perite FL
    Perite FL skrev 2011-12-17 13:32:58 följande:
    Definitivt, Agri, definitivt.
    Correction : En hjälpande hand sittandes på en kvinnokropp...........