• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • PrimitivMan
    Agridulce skrev 2011-12-17 00:33:22 följande:
    Skrämmande träffsäkert. Det där var den första sång jag lärde mig som barn. Säger liiiiiiiite om min dysfunktionella släkt.
    lol

jag sjöng "Punschen kommer" som vaggvisa i brist på att inte kunna några vaggvisor. Funkar jättebra.

Av någon anledning så kan jag bara dryckesvisor eller snuskiga sånger.
  • lille Birger
    Agridulce skrev 2011-12-17 00:26:31 följande:
    Nej BJ. Ville jag uppleva den känslan skulle jag lika gärna kunna rida på en gris.
    Undrar om jag är unik som tycker det verkar vara mysigt. Drömmer
  • och
    Agridulce skrev 2011-12-17 00:31:40 följande:
    Finns egentligen inget syfte. Bara kände för det. Ungefär som när jag vill skrika "Dumpa honom" i alla trådar.
    Vanlig adhd/borderline/FL-stuk alltså?

Men okej, då spelar det ingen roll vad jag svara och det är bra för jag har glömt vad vi pratade om.  
    The hard way is the right way.
  • straight arrow
    Agridulce skrev 2011-12-16 21:19:12 följande:

Väntar på sista vagnen hem efter en kväll med en hel del flirtande och mycket dans med attraktiva kolleger men inget horisontalhambo.
  • lille Birger

Vilken kanondag det här kommer bli! Först ska mamma och jag till McDonalds, sen när jag kommer hem ska jag åka pulka eller något i snön.

• och
    lille Birger skrev 2011-12-17 11:15:57 följande:
    Vilken kanondag det här kommer bli! Först ska mamma och jag till McDonalds, sen när jag kommer hem ska jag åka pulka eller något i snön.
    Göra snörumpor istället för snöänglar, kanske?
  • Perite FL
    lille Birger skrev 2011-12-17 11:15:57 följande:
    Tänk va Macken har tagit upp sig, för 10 år sen var det rena möget du fick i dig på deras ställen, nu är det fan riktigt gott käk som serveras.

Och dom har vegetariskt åsså, ÄLSKLING.

Det där sista var inte riktat till dig, Birger. Bara så du vet.......
    A nuclear war can ruin your whole day.
  • och
    Perite FL skrev 2011-12-17 11:45:09 följande:
    Tänk va Macken har tagit upp sig, för 10 år sen var det rena möget du fick i dig på deras ställen, nu är det fan riktigt gott käk som serveras.

Och dom har vegetariskt åsså, ÄLSKLING.

Det där sista var inte riktat till dig, Birger. Bara så du vet.......
    Ska jag tolka det här som ett halvtaffligt försök att bjuda mig på dejt på donken?

Hoppas du får en fantastisk dag. Hjärta