• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Yoyna

Och, klart jag vill kramas med dig!!!

Agri, nej då! Han hade inte alls blivit förvånad över att se mig! Han gillar väl mig?

• Yoyna

PM: är du inte vad du utger dig för att vara? Varför är jag den enda som lever i någon form av ovetskap här???

• PrimitivMan
    Yoyna skrev 2011-12-19 00:09:02 följande:
    PM: är du inte vad du utger dig för att vara? Varför är jag den enda som lever i någon form av ovetskap här???
    Vad utger jag mig för att vara menar du? Snäll och ordentlig är väl det enda jag utgett mig för att vara.
  • och
    Yoyna skrev 2011-12-19 00:07:59 följande:
    Och, klart jag vill kramas med dig!!!

Agri, nej då! Han hade inte alls blivit förvånad över att se mig! Han gillar väl mig?
    Jag lyder ditt råd och går och lägger mig.

Är det okej med dig om jag tar med dig i mina drömmar? PM kan få vara med också. 
    The hard way is the right way.
  • Yoyna

PM, jag litar väldigt mycket på både Agri å och... Det känns inte som att de delar din uppfattning om att du är snäll och ordentlig?

Men å andra sidan brukar Agri anklaga mig för att inte vara oskyldig vilket är helt felaktigt så jag är inte säker på trovärdigheten i hennes uttalanden...

• och
    Yoyna skrev 2011-12-19 00:23:46 följande:
    Och, jag ligger redan i sängen... Dröm om mig du! Puss puss
    The hard way is the right way.
  • PrimitivMan
    och skrev 2011-12-19 00:21:13 följande:
    Jag lyder ditt råd och går och lägger mig.

Är det okej med dig om jag tar med dig i mina drömmar? PM kan få vara med också. 
    Lät som en intressant dröm hmm.
  • PrimitivMan
    Yoyna skrev 2011-12-19 00:23:06 följande:
    PM, jag litar väldigt mycket på både Agri å och... Det känns inte som att de delar din uppfattning om att du är snäll och ordentlig?

Men å andra sidan brukar Agri anklaga mig för att inte vara oskyldig vilket är helt felaktigt så jag är inte säker på trovärdigheten i hennes uttalanden...
    Agri går inte alls att lita på. Det borde du väl veta vid det här laget. Enda änglalika hos henne är avataren.

Jag tror du är väldigt oskyldig.
  • Yoyna

PM, jo Agri är väldigt pålitlig

Du har förstått det hela rätt! Jag är oskyldig!