• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Yoyna
    PrimitivMan skrev 2011-12-19 13:26:17 följande:
    Jo Naughty Santa. Han som frågar "Finns det några stygga flickor här?"
    Finns han verkligen???   Han har aldrig kommit till mig? Till mig kommer bara den där tjocka rödklädda som har lite ont i ruggen och vill ha en sup?
  • lille Birger
    PrimitivMan skrev 2011-12-19 13:26:17 följande:
    Jo Naughty Santa. Han som frågar "Finns det några stygga flickor här?"

Där är en stygg flicka. Hade jag varit hennes mamma hade jag blivit jättearg och givit henne utegångsförbud.
  • PrimitivMan
    Yoyna skrev 2011-12-19 13:32:57 följande:
    Finns han verkligen???   Han har aldrig kommit till mig? Till mig kommer bara den där tjocka rödklädda som har lite ont i ruggen och vill ha en sup?
    Oh ja. Det har jag hört från säkra källor. Han är inte rödklädd dock (men kan få flickor att bli röda av rodnad både här och där). Gillar en sup gör han dock (gärna lite skumpa i sängen). Istället för att slänga omkring med en säck så slänger han omkring slynor.

Ögonen tindrar på de stygga små flickorna när han drar fram sitt hårda paket.

Har jag hört altså. Kan vara en skröna dock.
  • Yoyna
    Agridulce skrev 2011-12-19 12:46:38 följande:
    Jodå, när det serveras banan.

Hahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! *trumvirvel*

Så dåligt att tom jag skäms
    Förvånad Jag fattar inte???

*stora förvånade bambiögon* 
  • Yoyna
    PrimitivMan skrev 2011-12-19 13:49:26 följande:
    Oh ja. Det har jag hört från säkra källor. Han är inte rödklädd dock (men kan få flickor att bli röda av rodnad både här och där). Gillar en sup gör han dock (gärna lite skumpa i sängen). Istället för att slänga omkring med en säck så slänger han omkring slynor.

Ögonen tindrar på de stygga små flickorna när han drar fram sitt hårda paket.

Har jag hört altså. Kan vara en skröna dock.

Det där låter som en riktig skröna!!!   Om han verkligen fanns skulle han ha kommit till mig för länge sen, jag är väldigt bra på att tindra med ögonen!
  • Anton Chigurh
    Yoyna skrev 2011-12-19 08:58:58 följande:
    Jag förstår inte? Obestämd
    ANTON......såklart.
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • och
    Anton Chigurh skrev 2011-12-19 14:03:13 följande:
    ANTON......såklart.
    Älskling, raring, ljuva skatt.

Kan du komma hit någon gång? Jag skulle behöva en omgång av din fina läderpiska.
    The hard way is the right way.
  • Agridulce
    Yoyna skrev 2011-12-19 13:54:49 följande:
    Det där låter som en riktig skröna!!!   Om han verkligen fanns skulle han ha kommit till mig för länge sen, jag är väldigt bra på att tindra med ögonen!
    Knappast!
    Han bara fastnade hos någon bra mycket oskyldigare på vägen ut.
    Naughty by nature
  • Agridulce
    Yoyna skrev 2011-12-19 13:53:14 följande:
    Förvånad Jag fattar inte???
    *stora förvånade bambiögon* 
    Åh fan? Är det du som är Linda Bengtzing? *trallar "jag ljuger så bra"*
    Naughty by nature
  • Anton Chigurh
    och skrev 2011-12-19 14:21:25 följande:
    Älskling, raring, ljuva skatt.

Kan du komma hit någon gång? Jag skulle behöva en omgång av din fina läderpiska.
    åååh, min allra mest underbara kvinna, du som är het som 1000 solar, du som är allt en man kan önska sig, jag skyndar, jag skyndar, jag är redan mer än halvägs och till din stora glädje har det endast gått åt hälften av färdkosten jag tagit med mig, ett 200-liters fat av Antons egenkomponerade glögg. Det var väl en underbar nyhet, eller hur, min vackra Prinsessa.

Och, om jag bara har någon känsel kvar i armarna när jag kommer fram skall du nog fan få smaka på piskan, Anneli, var så säker. Lura ut mig i full snöstorm, åkandes på en öppen Grålle, 137 MIL, och endast 200 liter färdkost, som dessutom är utspädd med rödvin. Bara vänta du !!! 

Fast jag Älskar dig ändå. Smiley.

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.