• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • lille Birger

Det där kunde lika gärna varit jag på bilden, för jag sitter alltid sådär med benen när vi har fruktstund eller när fröken läser saga för oss.
  • Agridulce

"Den 69-årige ledaren avled i lördags på grund av fysisk och psykisk överbelastning"

Jag ska aldrig titta på saker mer. Verkar ju komplett livsfarligt. Dvs jag tänker fortsätta vandra genom livet med skygglappar på.
    El varför inte en ögonbindel???

God morgon fö.

• Anton Chigurh
    Yoyna skrev 2011-12-18 22:36:29 följande:
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-18 22:30:51 följande:
    Nej...Aynrand du hänger inte med haha...

Den som vann skulle överösas med smicker. Jag bestämde priset och ingen protesterade så... 
    Jag vann. Jag vill inte välja namn så överös mig...
    Men herregud, kvinna, det är ju självskrivet !!!!!!!
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Nice Girl Wrong Place
    Agridulce skrev 2011-12-19 07:25:39 följande:
    "Den 69-årige ledaren avled i lördags på grund av fysisk och psykisk överbelastning"

Jag ska aldrig titta på saker mer. Verkar ju komplett livsfarligt. Dvs jag tänker fortsätta vandra genom livet med skygglappar på.

God morgon fö.

Jag slår vad om att han dog knullandes...
    Eau de Salope
  • Anton Chigurh

Och GRATTIS, Mrs, stort grattis 

Det var förvisso fel dag, men jag får försöka förlåta dig. Bara du döper pajken till Anton.

Hoppas att allt gick väl och smärtan var precis lagom.

Kram  //Anton. 

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2011-12-19 07:25:39 följande:

God morgon fö.
    God morgon. Solig
  • Yoyna

God morgon!

Jag vaknade upp till ett vitt landskap (förvisso med lerslask under den vita ytan)  och det kändes underbart!? Solig