Inlägg från: Kattdamen |Visa alla inlägg
  • Kattdamen

Trash-tråden

Som två äggsjuka hönor.

• Kattdamen
    och skrev 2012-01-16 21:42:18 följande:
    Nej. Han är bara min. Hjärta
    Jag har förstått det. Så tråkigt.
  • Kattdamen
    Agridulce skrev 2012-01-16 21:43:22 följande:
    Nej, jag är rädd för Anton.
    Läs om läs rätt.
    JAG VILL INTE!
  • Kattdamen

Varje gång det blinkar att jag fått mail här tror jag att jag har fått en varning. Det är fan läskigt.

• Kattdamen
    Anton Chigurh skrev 2012-01-16 22:06:04 följande:
    Den stora majoriteten av kvinnorna på FL - och i IRL också, förövrigt - är ute efter en sak !!!  Antons kropp. Men, jag står emot, trots envetna, mycket utstuderade förförelsetekniker, och tom dödshot allt emellanåt, så är min underbara lekamen Annelis, och endast.......Annelis. Så är det.

Lika bra å tala om det, även om det kommer innebära att många kvinnor går i väggen nu, blir drabbade av djupa depressioner, och med all säkerhet kommer självmordsstatistiken stryka i höjden i en nära framtid.
    Vill dock påpeka att jag har diplomatisk immunitet i egenskap av varandes sk mönster-medlem. 

Men jag är lik förbannat sugen på att du postar en bild på ditt arsle, damen.

Följande rad är citerad ur inlägg nummer 14093, av Kattdamen :

"Jag funderade på det. Men så insåg jag att ingen vill se den".  

Ett felaktigt konstaterande. Således.

Får vi se en bild på röven nu då !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag är blyg. *rodnar*
  • Kattdamen

Men jag kan skicka den på mail om man anmäler intresse där.

• Kattdamen
    Anton Chigurh skrev 2012-01-16 22:16:55 följande:
    Av någon underlig anledning har jag samma känsla, inte att det är läskigt, men att det är en varning/avstängning som väntar.
    Det är konstigt, jag som är så snäll.
  • Kattdamen

Det var ingen som anmälde intresse, då behåller jag rumpan.

Svar på tråden Trash-tråden