Inlägg från: Kattdamen |Visa alla inlägg
  • Kattdamen

Trash-tråden

lille Birger skrev 2012-01-17 11:52:03 följande:
    Han skrev att hennes rumpa var inbjudande.
    Men duh, han vill knulla henne i röven.
  • Kattdamen
    Aynrand skrev 2012-01-17 15:53:29 följande:
    Tack...det skall jag faktiskt göra, mkt i Skandinavien med kanske en mindre del i Europa och förhoppningsvis i usa med....dock osäker.
    Och hur många kvinnor ska du träffa då?
  • Kattdamen
    Aynrand skrev 2012-01-17 17:35:27 följande:
    det beror på hur många av mina kunder kommer att bli kvinnor haha
    Åh, jaså? Hoppsan då.

Penetrera dem.
  • Kattdamen
    Anton Chigurh skrev 2012-01-17 19:51:33 följande:
    Tänk dig, Annelie, ett : att det är slut på mellanösten-konflikten och alla Israeler, Palestinier, osv dricker sitt sura Te tillsammans utan någon som helst kvarvarande ovänskap.

Tänk dig sen att, två : Kina har infört fullständig demokrati, utan några som helst restriktioner. "Allt" är fritt enl svensk modell.

Tänk dig till sist, min kära Annelie Hjärta, tre :att du befinner dig i Plenisalen, på läktaren, alla ledamöter är närvarande. Fredrik Reinfeldt håller tal, han ber  vänligt Veronica Palm att komma upp i talarstolen, när Veronica väl tagit sig upp dit får hon en riktig jävla bitchslap och innan hon vet ordet av det har Fredde låst fast Veronica vid stödhantagen, med handbojer, såklart, sen sliter han sönder Veronicas trosor ( hon har kjol, dagen till ära ) och sen sätter Fredde på Veronica, hårt som helvete under tiden han svänger en cowboyhatt över huvudet och skriker JIHAAAAAAAAAAA. Samtliga ledamöter i salen blir något förvånade, men applåderar pliktskyldigt. Fredrik är ju trots allt statsminister.......

Jo, ponera nu, Annelie, att samtliga tre scenarion här inträffar under en och samma vecka !!! Är det möjligt ??? Kanske. Sannolikheten att alla tre inträffar någotsånär samtidigt är mycket större, fan så mycket större, än att du kommer hitta ytterligare en man i samma säng som mig.

Puss från din //Anton  Kyss
    Nummer tre skedde förra veckan. Häng med lite.
  • Kattdamen
    PrimitivMan skrev 2012-01-17 21:28:31 följande:
    Jag kan ta fel, men det låter som Anton vill säga att han inte är så pigg på ytterligare en man i sängen
    Jag tror han bara vill se Reindfeldt naken.
  • Kattdamen
    PrimitivMan skrev 2012-01-17 21:37:53 följande:
    eller ha med honom i sängen kanske
    Möjligt, möjligt.
  • Kattdamen
    PrimitivMan skrev 2012-01-17 22:12:32 följande:
    eh. Jag skulle aldrig ha en trekant med en man med slaktmask och vapenfetishism  . Jag känner mig orolig bara för kommentaren om Reinfeldt.
    Har han inga gasmasker?
    Mig får du älska hedniskt.
  • Kattdamen
    straight arrow skrev 2012-01-17 23:01:50 följande:
    Innebär det att vi ska klä ut oss till vikingar och offra våra kroppsvätskor till Freja?
    *stirrar på*
    Mig får du älska hedniskt.
Svar på tråden Trash-tråden