Inlägg från: Kattdamen |Visa alla inlägg
  • Kattdamen

Trash-tråden

och skrev 2012-01-16 22:45:27 följande:
    Det gjorde jag visst. Jag har skrivit sjutton mail till Anton idag med (liksom igår, och i förrgår osv), där jag i detalj har beskrivit hur mycket jag saknar honom och vad jag vill att han ska göra med mig när vi ses.

Och hans första tanke när det blinkar till i inboxen är att det är en varning. Kul liksom.
    Det är väl en varning? Att du saknar honom så mycket att du måste varna att du håller på att dö av kåtslag.
  • Kattdamen
    och skrev 2012-01-16 22:47:32 följande:
    Hm. Iofs.

Men han skrev varning/avstängning. 
    *klappar på*
  • Kattdamen

Jag tänker inte posta någon bild på min rumpa här. Vill någon se den får de fan anstränga sig lite och traska in i mitt fotoalbum.

• Kattdamen
    Anton Chigurh skrev 2012-01-16 23:00:43 följande:
    Är jag blockad ???

Händer  inte ett jävla någet när jag klickar på dig....
    Nä? Sidan är väl dryg, som vanligt.
  • Kattdamen
    Anton Chigurh skrev 2012-01-16 23:02:17 följande:
    Allrajt.
    Ta en alvedon, vänta tio minuter och försök igen?
  • Kattdamen

Jag kan inte bli moderator på familjeliv.

• Kattdamen
    Anton Chigurh skrev 2012-01-16 23:21:44 följande:
    Jag tog 8 Stesolid, väntade 7 minuter, tog åtta till, Stesolid, väntade ytterligare 5 min. Sen var jag inne. Du måste ha virus i hela helvetet. Minst. Var inne på Agris sida. Kom in direkt. Nåt fel här. På din presse.

Fin röv dock. Mycket fin. Ett praktexemplar. Som Göran skulle sagt....... 
    Jag har upptäckt att det underligt som pågår med min pres. Jag vet inte varför.
  • Kattdamen
    Agridulce skrev 2012-01-17 09:33:16 följande:
    Alltså vad var det för fel på min bak?
    Du har gjort mig så nervös att jag inte vågar gå till jobbet idag. (alt så jobbar jag hemma pga misstänkt begynnande magsjuka men det låter inte lika coolt).
    Han gillade den ju. Han skulle gärna klämma där.
Svar på tråden Trash-tråden