sumpbävern skrev 2011-12-30 22:44:37 följande:
Jag gav dig inte affe som källa, det var en länk till en liten julsatir av mr. affe. Men som vanligt kollar du aldrig upp vad jag länkar till.
Örebromannen var inte det året mylady, så där sprack ditt påstående.
Men någonstans läser du väl skiten du berättar? eller går du bara på egna erfarenheter?
Hur DE lurar sig in? Ja du, det finns invandrare med flyktingskäl, sen finns det sanslöst många som lurar sig in på alla möjliga finurliga sätt. Jag kan efter ett visst letande tex. visa dig en sida skriven på arabiska som är totalt fullproppad med tips hur man ska lura sig in i landet. Den är såklart översatt till svenska.
Jag läste länken och ifrågasatte, dina svar och reflektioner lyser med sin frånvaro och länken till regeringen motbevisade dig,
Vadå "det året"? Vilket påstående sprack? Du sa att alla överfallsvåldtäkter begås av invandrare. Jag bad om källa. Du gav mig felaktigt Norge. Jag sa jaha vi bor i Sverige och whatever his name var svensk. Du säger "inte det året, ditt påstående spricker"?
Vilken "skit"? Just nu ifrågasätter jag dig. Att all media använder Expo som källa är ju ren skitsnack. Vilken av min "skit" vill du ha källa på?
Jag vet vilken text du tänker på, den är lika gammal som BRÅs undersökning som SD krävde uppdatering av.