• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Nice Girl Wrong Place
    sumpbävern skrev 2011-12-30 16:42:04 följande:

Men please, det var inte meningen som någon källhänvisning, bara lite satir. Öppna dig, spänn av och ha lite roligt va :)

Jag menade inte nu, detta tillfälle, jag menar i politikforumet, där Affe är SD-sympatisörernas bibel.
    Jag är avspänd, tack för omtanken.
    Behöver bara lite mental stimulans...  
    Eau de Salope
  • sumpbävern
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-30 16:43:54 följande:

Jag menade inte nu, detta tillfälle, jag menar i politikforumet, där Affe är SD-sympatisörernas bibel.
    Jag är avspänd, tack för omtanken.
    Behöver bara lite mental stimulans...  

Jag tycker det är bra att någon sammanför statistik som andra av någon konstig anledning inte vågar.

Nåväl, min satir föll tydligen inte tösen på smaken. Behövs ingen fysisk stimulans dåå ? 
  • Nice Girl Wrong Place
    sumpbävern skrev 2011-12-30 16:47:45 följande:

Jag tycker det är bra att någon sammanför statistik som andra av någon konstig anledning inte vågar.

Nåväl, min satir föll tydligen inte tösen på smaken. Behövs ingen fysisk stimulans dåå ? 

Vågar? Hans statistik stämmer oftast inte och sätts aldrig i perspektiv till relevanta omständigheter.
    Nej och nej.

Kanske ska kolla på film?    
    Eau de Salope
  • sumpbävern
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-30 16:51:32 följande:

Vågar? Hans statistik stämmer oftast inte och sätts aldrig i perspektiv till relevanta omständigheter.
    Nej och nej.

Man kan inte förneka allt i all framtid maria.

Film, fysisk aktivitet?  
  • Nice Girl Wrong Place
    sumpbävern skrev 2011-12-30 16:53:19 följande:

Man kan inte förneka allt i all framtid maria.

Film, fysisk aktivitet?  
    Nej?
    Eau de Salope
  • sumpbävern
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-30 16:51:32 följande:

Nej och nej.

När regeringen nyss kom ut med sin "sanningssida" och myten att invandrare är grovt överrepresenterade i brottslighet smulades sönder så motionerade SD att man skulle låta BRÅ göra en ny rapport om det hela för att få klarhet i om det verkligen stämmer. Precis alla utom SDs representanter röstade av någon konstig anledning ner förslaget.

Bara en liten notis. 
  • sumpbävern
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-30 16:56:50 följande:
    Nej?

Kolla på nån bra film du. Jag måste kila nu.

Puss på dig. Kul att höra av dig :) 
  • Nice Girl Wrong Place
    sumpbävern skrev 2011-12-30 16:59:20 följande:

När regeringen nyss kom ut med sin "sanningssida" och myten att invandrare är grovt överrepresenterade i brottslighet smulades sönder så motionerade SD att man skulle låta BRÅ göra en ny rapport om det hela för att få klarhet i om det verkligen stämmer. Precis alla utom SDs representanter röstade av någon konstig anledning ner förslaget.

Bara en liten notis. 
    Källa på detta?
    Eau de Salope
  • sumpbävern
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-30 16:56:50 följande:
    Nej?

Bara en sak till, är det din rumpa? ;)