Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Trash-tråden

Agridulce skrev 2012-06-30 00:15:37 följande:
    Jag har börjat inse det. Det är så trevligt så.

Nu är det Sovdags. God natt
    Sov gott, Älskling. Dröm gärna om mig....Hjärta
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    LÖRDAG KVÄLL !!!

Kan vi inte prata om analsex istället ??? 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    I Rose I skrev 2012-06-30 22:52:39 följande:
    Du jämförde diskrimineringen av invandrare vs svenskar. Den etnisk svenska kvinnan som misshandlade mig till den gard att jag förlorade mitt första barn går fortfarande fri!!!!!!! Tuff skit att suga på.  
    Fy fan, Rose, det där skall ingen behöva uppleva, allra minst du. Hade du stått jämte mig hade jag kramat ihjäl dig.

• Anton Chigurh
    och skrev 2012-07-01 17:42:48 följande:
    Jag tänker berätta det här för Anton,

han får se till att straffa dig på lämpligt vis.
    Nu är det ju som så att PM och jag är riktigt bra kompisar, men det är klart, jag kan ge honom ett lämpligt straff för din skull eftersom han tydligen varit jävligt taskig mot dig. 

Således PM : Nästa gång jag har fest i Höladan och du och jag har 18 kvinnor å dela på tar jag hand om 10 st och du får hålla tillgodo med 8 st i stället för 9 st som är brukligt. Skyll dig själv, och lyd Annelie i fortsättningen.

Skäms på dig, PM.... 
  • Anton Chigurh
    PrimitivMan skrev 2012-07-01 20:21:40 följande:
    Det var ett brutalt straff! Men rätt skall vara rätt så klart.
    Ja, då kanske du skärper till dig i fortsättningen....
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-07-02 18:05:24 följande:
    www.familjeliv.se/Forum-25-106/m65610364.html

Räknar med att ni kan komma med outstanding tips! 
    Så, Maria, nu har jag lämnat ett tips av högsta klass.

Vill du sen tacka mig går det alldeles utmärkt. 
  • Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-07-02 21:38:32 följande:
    Bra tänkt..... lite fel bara. Lyssna nu på Tant Agri NG.
    Det är väl för helvete inte fel att tacka mig när jag lägger ner hela min fördärvade själ i ett tips av världsklass till den Kära Maria.
  • Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-07-02 21:44:12 följande:
    Klart hon ska tacka dig när du väl har tänkt. Det har du gjort dig förtjänt av. Solig
    Jag anar en antydan till en spydighet här, Agri, men så jävlig är du väl inte vid underbara Anton såhär i början på veckan. 

Nää, tänkte väl det. 
  • Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-07-02 21:55:19 följande:
    Absolut inte, oh underbara Anton. Bara en vänskaplig klapp på axeln i all välmening. Jag skulle aldrig på något vis vara spydig eller provocera. Jag är det skötsammaste som setts i ett par high heels. Oskyldig
    Hmm.............................................hmmm.............................!
Svar på tråden Trash-tråden