Inlägg från: PrimitivMan |Visa alla inlägg
  • PrimitivMan

Trash-tråden

Agridulce skrev 2012-11-09 16:27:29 följande:
    Precis min gode Ermenegildo. I vår ålder ska man bara bli tipsy. Megatipsy, typ liksom bah!

Du är en duktig flicka som bara blir tipsy . Så länge man lyckas träffa rätt på tangentbordet och inte missar så är det inte så farligt.
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-09 20:16:29 följande:
    Så mysigt Birger.
    Mina tonårs glada dagar slipper jag gärna återuppleva.

Hade du en besvärlig tonårstid eller? Eller mest besvärlig för din omgivning ?

Frågar jag som pappa till tonårs-döttrar (och ibland svårt prövad),
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-09 20:42:29 följande:
    PM;
    Jag var en hemskt tonåring.
    Att mina föräldrar överlevde är ett under.
    På riktigt.

Jag smet ut ur huset på natten, skolkade hela tiden, satt uppe hela nätterna och skrev dikter och noveller (när jag inte smet ut).
    Och detta är det rumsrena.
    När jag sedan fyllde 18 flyttade jag utomlands och kom tillbaks när jag var runt 26 eller så. Så då slapp de mig. Men jag hann få barn och så under tiden haha...

Jag bävar inför tonårstiden, min dotter är där om typ 3 år. Underbart. Men jag anser mig ok med förberedd med tanke på att jag fått uppleva mig själv

Hur går det för dig?
    Haha en blandning av "ligist "och "svår" tänkare .

Jag överlever, typ. Nästan iaf . Knappt i PMS tider.
  • PrimitivMan
    och skrev 2012-11-10 13:50:06 följande:
    Jag mår väldigt bra idag. Lite sömn gör underverk.

Samtidigt vill jag passa på att rikta en allmän varning till alla de (förvånansvärt få dock) som skickar kukbilder till mig. Anton planerar tydligen för tillverkning av bomber. Jag kommer dock inte att lämna ut någons namn, så du behöver inte vara orolig PM.  

Puh, det var skönt att höra. Bra med kvinnor som sätter diskretion före allt annat.

Jag är övertygad om att du skulle få fler kukbilder med en tuttavatar. Du kanske skulle starta en tråd "Skicka mig en bild på din kuk". Vore intressant och se hir många svar du får. Sen kan du ju posta kukbilderna och ha en omröstning om vilken som är finast (min hade vunnit så därför ställer jag mig utanför tävlingen för att ge andra en chans). "Patrik 42" kommer säkert att skicka dig en bild .
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-10 22:03:47 följande:
    Ja men alltså jag kan säga "prutt" så skriver han "du föraktar män med liten kuk".
    Har du läst tråden om hur stor kuk kvinnor skulle vilja ha om de var män?
    Förbluffande.

Jag tänker inte sitta och förneka att en stor kuk är väldigt nice. Men avgörande? Nej, på inget sätt alls.
    Det säger ingenting om mannens sexuella förmåga. 

Ja jag vet. Han resonerar så alltid. Spelar ingen roll vad någon säger.
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-11 11:32:20 följande:
    Jag ska snart åka till min lilla stora pappa ju!

Grattis alla pappor i tråden förresten!
    Engagerade, närvarande pappor förtjänar all kärlek!

Jag fick frukost på sängen av mina barn
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-11 11:37:24 följande:
    Säkert väldigt välförtjänt PM
    Gulligt!

Välförtjänt vet jag inte med tanke på hur mycket jag retades med äldsta dottern igår när hon var på bitch humör. Då kan jag inte låta  bli att retas istället för att göra det det mest vettiga och låta henne vara. Då slutar det med stora drama scener. Det är lite  mer sydländskt temparamentsfullt här hemma än svalt nordiskt.
  • PrimitivMan

Shit, jag missförstod receptet. Jag lagar Coq au vin men trodde det stod Cock au vin. Nu har jag en ingrediens som jag inte vet vad jag skall göra med. Pitt i panna kanske?

(sorry men jag är rätt infantil)

Svar på tråden Trash-tråden