Inlägg från: lille Birger |Visa alla inlägg
  • lille Birger

Trash-tråden

Anton Chigurh skrev 2012-05-17 23:22:42 följande:

• lille Birger
    Anton Chigurh skrev 2012-05-19 21:24:43 följande:
    Var den till mig, Birger Lelle ???

Det är faktiskt en av dina finare alster. Tackar så väldans. Om hon nu var avsedd för mig
    Ja, den var till dig Tomte

Hoppas att Och inte blir svartsjuk. Solig
  • lille Birger

För mig var idag en av de lyckligaste dagarna eftersom min mamma kom hem från sommarstugan.Glad   Jag hade saknat henne så mycket att hon fick en stor kram direkt när hon kom hem.

• lille Birger
    Agridulce skrev 2012-05-20 22:44:58 följande:
    Död
    Den här festliga bilden på en luftballong kanske kan muntra upp dig:

Den ser ut precis som en tjej med strumpbyxor och konstiga specialtrosor. Solig
  • lille Birger
    Kattdamen skrev 2012-05-21 11:20:49 följande:
    För att jag inte kan koncentrera mig på att skriva uppsats.
    Jag skriver också uppsats, den ska vara inne i morgon. Solig
  • lille Birger
    Anton Chigurh skrev 2012-05-21 12:38:41 följande:
    Nä, det gör det förstås inte.....

Nu befinner jag mig, tyvärr, inte på samma gata som dig, annars kunde jag sett till att dagens handlingar, för din del, skulle utfalla till full belåtenhet. Men, min underbara Agri, du får fantisera om mig istället, att jag sätter på dig hårt. Fastkedjad, till ditt eget skrivbord.

• lille Birger

Hmm, jag har inte så många bilder på tjejer som är bundna. Obestämd

Här är dock en bild:

• lille Birger

Nallebjörnen och jag åt blodpudding till kvällsmat. Eftersom nallebjörnen är så liten orkade bara en enda skiva sen vart han proppmätt!

• lille Birger
    Aynrand skrev 2012-05-21 22:03:20 följande:
    birger börjar bädda för att bli utslängd ur familjeliv igen......fast jag säger som Anton det börjar lina nå´t
    hej alla trashare hur mår ni?
    Och skrev att jag fick lägga upp bilder på tjejer i den här tråden, men att jag borde posta mer påklädda bilder i andra delar av forumet. Nalle
  • lille Birger

Idag på rasten satt nallebjörnen och jag och tittade på bilder på snygga tjejer. Cool

Svar på tråden Trash-tråden