Inlägg från: lille Birger |Visa alla inlägg
  • lille Birger

Trash-tråden

Anton Chigurh skrev 2012-05-31 13:19:05 följande:
    En svart-vit bild, Birger Lelle, en svart-vit bild som brinner. Bokstavligen..............
    Hon sitter på huk.
  • lille Birger

Vad kallas det där baddräktsliknande plagget hon har, som täcker både över och underkroppen?

• lille Birger
    Anton Chigurh skrev 2012-05-31 23:16:26 följande:
    Sensuell dam, eller vad säger du Birger, arslet är kanske i minsta laget för din smak, men man kan inte få allt.

Det vet du, Birger. En del måste man betala för.......
    Jag gillar hennes kläder, speciellt strumpbyxorna! Cool

Den här tjejen har också strumpbyxor:

• lille Birger
    Aynrand skrev 2012-05-31 22:26:33 följande:
    Man kan se hennes mus, vad skall Birgers mamma säga?
    Hon behöver inget veta. Flört
    Anton Chigurh skrev 2012-05-31 23:37:49 följande:
    Min är finare....
    Jag tyckte faktiskt, när jag lade upp bilden på cyklisten, att jag verkligen lyckats hitta en bild som tilltalade folk i den här tråden (förutom agri som identifierar sig själv med de lite fylligare tjejerna som brukar vara motiven i de flesta av mina bilderSolig).
    Tycker på något sätt att bilden gestaltar något mer än bara en lättklädd tjej, man får ett sammanhang också.
  • lille Birger
    Anton Chigurh skrev 2012-05-31 23:57:46 följande:
    Det är ett väldigt, väldigt vackert arsle på ett förbannat grant fruntimmer. Jag hade inte bangat en sekund.

Om det var det du menar ??? 
    Jag tänkte att folk här skulle uppskatta en bild på en smalare tjej för en gångs skull, som dessutom är aktiv på bilden, hon gör en syssla istället för att bara posera för kameran. Bilden känns mer autentisk än de jag brukar lägga upp.
  • lille Birger

Kul att ni gillade bilden. Glad

Nallebjörnen sover alltid middag vid tvåtiden. Ibland när vi är ute och inte kan ta oss hem brukar jag sätta på honom ett par öronskydd och låta honom ta en tupplur i min famn. Nallebjörnen har sagt att min famn är nästan lika bekväm som sängen. Glad

• lille Birger
    och skrev 2012-06-01 21:50:08 följande:
    Birgers bild slår nog den här. Tyvärr.
    Min bild var tagen bakifrån. Cool
  • lille Birger

Nallebjörnen sa något väldigt tänkvärt idag, nämligen att Juni hittills har varit svalare än Maj. Nalle

• lille Birger
    och skrev 2012-06-02 11:36:01 följande:
    Hoppas han har fått en fin sommarjacka som han kan ha på sig under kyliga dagar?
    Han har en jättefin overall som han brukar ha på sig när det är svalt ute;

Han kan krypa omkring i den overallen utan att överge sin identitet. Glad
  • lille Birger
    Anton Chigurh skrev 2012-06-02 12:34:52 följande:
    Om du nu skall posta rörliga bilder, sk GIF's,  Birger Lelle, välj då sånna där folk knullar eller liknande, inte en jävla overall som växlar mellan nära och inte så nära.

Skärpning. Om jag får be....
    Hmm, jag har bild(er) på en tjej som typ får smisk: Obestämd

Dock tycker jag att man måste få publicera gif bilder på något annat än bara snusk för en gångs skull. Nallebjörnen är faktiskt jättestolt över sin overall och ville att ni skulle se den.
Svar på tråden Trash-tråden